Skravletråd juli 2016

Så flink du er
Flink og flink, litt mer som en mild ocd som går ut på støv og da kunne det ikke se sånn ut her :o
Men utrolig deilig nå da! :D

Da har lillemor fått penicillin, etter litt om og men. Hun har en ørebetennelse, men de slet med å se hvor dypt inn det gikk, da øregangen er trang og liten hos henne. Men hun var såppas rød, og slapp at legene endte opp med at vi forsøker med penicillin for å se om hun blir bedre innen et par dager. Saltvannsspray og paracet er også med ♡ Håper det fungerer.
Godt hun fikk noe, håper dere får effekt av penicillinen ❤

Haha off ja håper vi slipper den fasen. Men han skal borti alt han ikke får lov til da og kan gjerne finne på å prøve å stikke hånden nedi do da. Har heldivis klart å stoppe han før han har kommet så langt.
Ææh det var sånn det starta her. Stikke hånda neddi do, så leke med do børsten, og sååå :D vi kaster ting i do :p

Den perioden er ikke spesiell morsom! :o
Håper det ikke skjer så mange ganger! :)
Vet om unger som nærmest kaster alt de kommer over i do :o
Håper ikke hun blir som nevøen min :p ellers kan det bli dyrt. Han kasta 3 mobiler i do på under en mnd :p broren min var ikke så glad da :p

Her i huset har det bare vært sjampoflasker, kluter og nå mascaran min :p

Håper ikke hun blir som nevøen min :p ellers kan det bli dyrt. Han kasta 3 mobiler i do på under en mnd :p broren min var ikke så glad da :p

Her i huset har det bare vært sjampoflasker, kluter og nå mascaran min :p
Hadde holdt mobiler langt unna han ihvertfall ;)

Snuppa mista mobilen min i en engang men det var heldigvis et uhell og heldigvis ingen varige men ;)

Hadde holdt mobiler langt unna han ihvertfall ;)

Snuppa mista mobilen min i en engang men det var heldigvis et uhell og heldigvis ingen varige men ;)
I disse dager passer jeg ekstra godt på mobilen :p hu elsker å ta den. Finner den på alle mulige plasser :p (bortsettfra i do)

Back
Topp