Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig koselig!Typiskmen koselig når de sender uten at man ber dem om det ^^
Blir vel lettere med tiden![]()
nei er så vanskelig å vite...om natten da?Skal visst ikke være enkelt å være liten. Min har drevet sånn de siste dagene, litt usikker På hva som skjer (ikke tenner som man kan skimte heller)
Nabo by da? Fins ingenting der?Blir litt mer å ta seg til der enn her. Vi har jo ett senter, men der har jeg gått mine runder føler jeg![]()
Det finnes på Ørje, men det er på mandager. Da er det babysvømming også. Svømminga er på kvelden, men ho trives best i vannet om ho ikke har gjort så mye før på dagen. Men skal bli med på det når svømminga er ferdig!hehe tviler ikkebabysang da?
Naaamm
Nå må ikke du snakke om byer, for de er flere mil bortNabo by da? Fins ingenting der?
hihi så herlig. frøkna her elsker når pappan spiller gitar og synger<3Det finnes på Ørje, men det er på mandager. Da er det babysvømming også. Svømminga er på kvelden, men ho trives best i vannet om ho ikke har gjort så mye før på dagen. Men skal bli med på det når svømminga er ferdig!Ho elsker når vi synger hjemme
![]()
Naaamm
Så snill mamma du har <3mamma er så søt...hadde satt inn 2000kr på kontoen min i dag...kjøp noe til deg og ungene <3
Mest grøt, men har prøvd litt med avokado og div frukt.Ja, samme her. Men jeg tester litt til hveeeer gangFår din middag også, eller bare grøt?
![]()
Haha er ikke helt sikker på åssen tøckfors liggee i forhold til byerNå må ikke du snakke om byer, for de er flere mil bortJeg vet det finnes babysang på Ørje i alle fall. Også har vi jo babysvømming en gang i uka
![]()
Vår gitar har sprekt, så tør ikke bruke den. Har bare elgitar, føler det kan bli litt heavyhihi så herlig. frøkna her elsker når pappan spiller gitar og synger<3
Veldig søt og snill<3Så snill mamma du har <3
hehe ja ser den.Vår gitar har sprekt, så tør ikke bruke den. Har bare elgitar, føler det kan bli litt heavyEller så spiller både pappaen og jeg gitar så må prøve det etterhvert
Fikk sangbok til dåpen, så har brukt den litt. Ellers så prenter jeg inn Hakkebakkeskogen fra ung alder, så hender vi hører på den på spotify og synger med
![]()
Sviske er toppers! Og det syns jeg er greit, for det hjelper veldig godt på magen ogsåMest grøt, men har prøvd litt med avokado og div frukt.
Plomme/sviske var visst godt, men mye søl
Noen favoritt hos din?
Heldiggrisen!hehe ja ser den.
Kjøpte nettop ny til han har.
Hmmm... Nærmeste blir vel Askim om det regnes som by, dit er det kanskje 4 mil? Nærmeste storby er Karlstad eller Oslo, rundt 9 mil. Halden er vel også i "nærheten", kan tenke meg det er en 5-6 mil kanskje dit og, men forferdelig veiHaha er ikke helt sikker på åssen tøckfors liggee i forhold til byerheheh
Ja, det er VELDIG koselig med gitarspilling!Joda, men vinnvinn situasjon![]()
Det er så.Ja, det er VELDIG koselig med gitarspilling!![]()