Skravletråd

I morra skal vi ta det heeeeeelt med ro! Skal bli deilig :) barseltreff og vaksiner på torsdag, og osteopat på fredag. I dag har det og vært fult kjør med legetime og babymatlaging! Heldigvis kom mamma og tok lillemor mens jeg var hos doktoren :)

Noe speielt hos legen:)? hVA MAT lagde du:)?

Hvordan forgår det hos dere? Er det hver uke? :)
Vi har annenhver uke, og da er det alltid noen som kommer utenfra og prater. Sist var det psykolog, til torsdag er det om sikring i hjemmet :)
Neida, ikke noe fast. Vi snakkes sammen på mail, face osv og avtaler fra gang til gang. fast på hs er engang i mnd da.

Noe speielt hos legen:)? hVA MAT lagde du:)?
Var hos legen forrige uka pga bihulebetennelse, men de ga ikke ut antibiotika lenger så jeg fikk bare en nesespray. Har blitt bare verre og verre, så måtte dit i dag igjen. Fikk en hestekur av antibiotika, så nå bør jeg bli frisk :p
Jeg lagde tre forskjellige :) søtpotet i alle, og noen med mais, noen med erter og noen med gulrot :) ho fikk søtpotet og mais til middag i dag og det var mmmmm :D

Neida, ikke noe fast. Vi snakkes sammen på mail, face osv og avtaler fra gang til gang. fast på hs er engang i mnd da.
Åja! Så dere er på kafeer og sånn da? :) vi er på bedehuset her :p er bare to ganger til før sommeravslutning, også begynner det til høsten igjen :) godt å ha noe å gjøre med mammaer i med barn i samme alder :)

Var hos legen forrige uka pga bihulebetennelse, men de ga ikke ut antibiotika lenger så jeg fikk bare en nesespray. Har blitt bare verre og verre, så måtte dit i dag igjen. Fikk en hestekur av antibiotika, så nå bør jeg bli frisk :p
Jeg lagde tre forskjellige :) søtpotet i alle, og noen med mais, noen med erter og noen med gulrot :) ho fikk søtpotet og mais til middag i dag og det var mmmmm :D
Håpe du kommer deg nå ja:) God bedring!

Åhh så braaa:D ikke begynt enda her, men kjekt når den tid kommer:)

Åja! Så dere er på kafeer og sånn da? :) vi er på bedehuset her :p er bare to ganger til før sommeravslutning, også begynner det til høsten igjen :) godt å ha noe å gjøre med mammaer i med barn i samme alder :)
Ja det er veldig santt . har også møtt noen her innefra. Kafe, babykino, trilleturer

Kjedelig:( noe som plager ho kanskje?
nææhh ikke godt å si...vet ikke hva i såfall. har bæsjet i dag...jeg har ikke spist noe jeg ikke pleier...+ hun er ikke like sensitiv for det lenger...evt. kan være tenner...men nå sover hun godt ser det ut til

Håpe du kommer deg nå ja:) God bedring!

Åhh så braaa:D ikke begynt enda her, men kjekt når den tid kommer:)
Takk for det!

Det er veldig morsomt å se når ho spiser, men for ett gris ;) Henda er jo veldig fine å dytte inn i munnen samtidig som skjea med mat kommer :rolleyes:

Takk for det!

Det er veldig morsomt å se når ho spiser, men for ett gris ;) Henda er jo veldig fine å dytte inn i munnen samtidig som skjea med mat kommer :rolleyes:
hehe ja ikke sant. blir masse herlige og gøye bilder da:D

hehe ja ikke sant. blir masse herlige og gøye bilder da:D
Huff, ja :P Jeg har ett bilde der ho ikke har 1 cm uten grøt i ansiktet.. Har veldig lyst til å lage en sånn fotobok til ho etterhvert. Blir liksom til at jeg tar mye bilder med telefon, og de blir jo ikke fremkalt. Tenkte kanskje lage en ved ca 6 mnd og en ved 1 år i alle fall :)

Huff, ja :p Jeg har ett bilde der ho ikke har 1 cm uten grøt i ansiktet.. Har veldig lyst til å lage en sånn fotobok til ho etterhvert. Blir liksom til at jeg tar mye bilder med telefon, og de blir jo ikke fremkalt. Tenkte kanskje lage en ved ca 6 mnd og en ved 1 år i alle fall :)
Høres ut som en fin ide:) Kjekt å ha<3

Oppdatering :

1171 innlegg til.

Men farten er synkende, som ventet

Innlegg pr minutt i ti minutters intervaller siden jeg begynte å holde styringen i kveld
upload_2016-4-5_22-40-29-png.170250

Oj, babykino hørtes spennende ut! Hva går det ut på? Har ikke sånt her på bygda. Har jo ikke kino en gang ;)
hehe ikek?:O

Er samme som vanlig kino ...ser jo en film;) Men er mer lys på i salen...lyd er dempet...man får 2 seter hver..kan ha med vognbagen inn...begvege seg rundt

hehe ikek?:O

Er samme som vanlig kino ...ser jo en film;) Men er mer lys på i salen...lyd er dempet...man får 2 seter hver..kan ha med vognbagen inn...begvege seg rundt
Haha, neeei. Askim er nærmeste kino for oss, men reiser oftes til Karlstad om vi skal se. Men det er nesten en gang i skuddåret :p
Hørtes koselig ut! :D

Back
Topp