ahh skjønnerHaha, neeei. Askim er nærmeste kino for oss, men reiser oftes til Karlstad om vi skal se. Men det er nesten en gang i skuddåret
Hørtes koselig ut!![]()
Veldig kjekt
er man og tirs kl. 12 her i Bergen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ahh skjønnerHaha, neeei. Askim er nærmeste kino for oss, men reiser oftes til Karlstad om vi skal se. Men det er nesten en gang i skuddåret
Hørtes koselig ut!![]()
Klokt og klokt - prøver så godt jeg kan å ikke mase i alle fall. Litt enklere de gangene søsteren min har hatt han, hun sender uoppfordretDet var klokt sagt! Det skal jeg huske på neste gang jeg vil sende en sms! Også vil jo gjerne de ta kontakt om de lurer på noe, tenker jeg![]()
Oj, det hørtes ikke godt ut! Greit å få sjekka det da!
Vil ikke legge seg? Min gå til slutt opp heldigvis ^^Snuppa var ikke lett å få til å sove i kveld gitt.
Bra ho sover nå danææhh ikke godt å si...vet ikke hva i såfall. har bæsjet i dag...jeg har ikke spist noe jeg ikke pleier...+ hun er ikke like sensitiv for det lenger...evt. kan være tenner...men nå sover hun godt ser det ut til
oj, så ofte også? Bor i storby du vettuahh skjønner
Veldig kjekt
er man og tirs kl. 12 her i Bergen![]()
Deilig og då ordentlig medisinVar hos legen forrige uka pga bihulebetennelse, men de ga ikke ut antibiotika lenger så jeg fikk bare en nesespray. Har blitt bare verre og verre, så måtte dit i dag igjen. Fikk en hestekur av antibiotika, så nå bør jeg bli frisk
Jeg lagde tre forskjelligesøtpotet i alle, og noen med mais, noen med erter og noen med gulrot
ho fikk søtpotet og mais til middag i dag og det var mmmmm
![]()
Det er sikkert ikke morsomt for de om vi maser heller, tenker jeg.. Jeg fikk noen snaps, men de så jeg jo ikke før jeg var hjemme!Klokt og klokt - prøver så godt jeg kan å ikke mase i alle fall. Litt enklere de gangene søsteren min har hatt han, hun sender uoppfordret![]()
Haha, det gjør min og. Men kun på slutten, når han egentlig er blitt ferdig.Takk for det!
Det er veldig morsomt å se når ho spiser, men for ett grisHenda er jo veldig fine å dytte inn i munnen samtidig som skjea med mat kommer
![]()
Hun sovnet og våken ...sovnet våken ...sånn holdt hun på leeeeeeeeeeeenge...men ser ut til å ha funnet roen nåVil ikke legge seg? Min gå til slutt opp heldigvis ^^
Ja, nå får vi jammen håpe det hjelper! Takk for det!Deilig og då ordentlig medisingod bedring
![]()
hehe ja godt poeng..man prøver liksom alt, men ingenting går..Bra ho sover nå daer ikke lett og vite hva det er med dem hele tiden
akkurat når man har små barn kunne jeg godt tenkt meg og vært tankeleser
![]()
Ja, samme her. Men jeg tester litt til hveeeer gangHaha, det gjør min og. Men kun på slutten, når han egentlig er blitt ferdig.
Men fort gjort å grise seg til![]()
ja hehe...veldig greitoj, så ofte også? Bor i storby du vettu![]()
Ja skal ikke være lett alltidhehe ja godt poeng..man prøver liksom alt, men ingenting går..
Blir litt mer å ta seg til der enn her. Vi har jo ett senter, men der har jeg gått mine runder føler jegja hehe...veldig greit![]()
TypiskDet er sikkert ikke morsomt for de om vi maser heller, tenker jeg.. Jeg fikk noen snaps, men de så jeg jo ikke før jeg var hjemme!![]()
nææhh...hihiJa skal ikke være lett alltid![]()
hehe tviler ikkeBlir litt mer å ta seg til der enn her. Vi har jo ett senter, men der har jeg gått mine runder føler jeg![]()
Skal visst ikke være enkelt å være liten. Min har drevet sånn de siste dagene, litt usikker På hva som skjer (ikke tenner som man kan skimte heller)Hun sovnet og våken ...sovnet våken ...sånn holdt hun på leeeeeeeeeeeenge...men ser ut til å ha funnet roen nå