Skravletråd

Haha, neeei. Askim er nærmeste kino for oss, men reiser oftes til Karlstad om vi skal se. Men det er nesten en gang i skuddåret :p
Hørtes koselig ut! :D
ahh skjønner:P

Veldig kjekt:):)
er man og tirs kl. 12 her i Bergen:D

Det var klokt sagt! Det skal jeg huske på neste gang jeg vil sende en sms! Også vil jo gjerne de ta kontakt om de lurer på noe, tenker jeg ;)

Oj, det hørtes ikke godt ut! Greit å få sjekka det da!
Klokt og klokt - prøver så godt jeg kan å ikke mase i alle fall. Litt enklere de gangene søsteren min har hatt han, hun sender uoppfordret :P

nææhh ikke godt å si...vet ikke hva i såfall. har bæsjet i dag...jeg har ikke spist noe jeg ikke pleier...+ hun er ikke like sensitiv for det lenger...evt. kan være tenner...men nå sover hun godt ser det ut til
Bra ho sover nå da:) er ikke lett og vite hva det er med dem hele tiden:P akkurat når man har små barn kunne jeg godt tenkt meg og vært tankeleser :P

Var hos legen forrige uka pga bihulebetennelse, men de ga ikke ut antibiotika lenger så jeg fikk bare en nesespray. Har blitt bare verre og verre, så måtte dit i dag igjen. Fikk en hestekur av antibiotika, så nå bør jeg bli frisk :p
Jeg lagde tre forskjellige :) søtpotet i alle, og noen med mais, noen med erter og noen med gulrot :) ho fikk søtpotet og mais til middag i dag og det var mmmmm :D
Deilig og då ordentlig medisin:D god bedring :D

Klokt og klokt - prøver så godt jeg kan å ikke mase i alle fall. Litt enklere de gangene søsteren min har hatt han, hun sender uoppfordret :p
Det er sikkert ikke morsomt for de om vi maser heller, tenker jeg.. Jeg fikk noen snaps, men de så jeg jo ikke før jeg var hjemme! :p

Takk for det!

Det er veldig morsomt å se når ho spiser, men for ett gris ;) Henda er jo veldig fine å dytte inn i munnen samtidig som skjea med mat kommer :rolleyes:
Haha, det gjør min og. Men kun på slutten, når han egentlig er blitt ferdig.

Men fort gjort å grise seg til :D

Bra ho sover nå da:) er ikke lett og vite hva det er med dem hele tiden:p akkurat når man har små barn kunne jeg godt tenkt meg og vært tankeleser :p
hehe ja godt poeng..man prøver liksom alt, men ingenting går..

Haha, det gjør min og. Men kun på slutten, når han egentlig er blitt ferdig.

Men fort gjort å grise seg til :D
Ja, samme her. Men jeg tester litt til hveeeer gang ;) Får din middag også, eller bare grøt? :)

Det er sikkert ikke morsomt for de om vi maser heller, tenker jeg.. Jeg fikk noen snaps, men de så jeg jo ikke før jeg var hjemme! :p
Typisk :) men koselig når de sender uten at man ber dem om det ^^

Blir vel lettere med tiden :)

Hun sovnet og våken ...sovnet våken ...sånn holdt hun på leeeeeeeeeeeenge...men ser ut til å ha funnet roen nå
Skal visst ikke være enkelt å være liten. Min har drevet sånn de siste dagene, litt usikker På hva som skjer (ikke tenner som man kan skimte heller)

Back
Topp