Spiller du noe instrument?Det er så.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiller du noe instrument?Det er så.![]()
Skjer ikke s mye her i halden hellerHmmm... Nærmeste blir vel Askim om det regnes som by, dit er det kanskje 4 mil? Nærmeste storby er Karlstad eller Oslo, rundt 9 mil. Halden er vel også i "nærheten", kan tenke meg det er en 5-6 mil kanskje dit og, men forferdelig vei![]()
Nei dessverre. skulle ønske jeg kunne. aldri for sent, men skulle ønske jeg begynte som barn. min mor spiller både gitar og piano nemligSpiller du noe instrument?![]()
HAHA Ikke byen det skjer mest i det heller neiSkjer ikke s mye her i halden hellervi har babygruppe på torsdager og barselgrupper
askim har jo østfold badet da
![]()
Ingenting å rope hurra for akkuratHAHA Ikke byen det skjer mest i det heller nei![]()
Ja, er der vi er på babysvømming!Skjer ikke s mye her i halden hellervi har babygruppe på torsdager og barselgrupper
askim har jo østfold badet da
![]()
Piano må være drømmen! Du får få ho til å lære degNei dessverre. skulle ønske jeg kunne. aldri for sent, men skulle ønske jeg begynte som barn. min mor spiller både gitar og piano nemlig
Lenge sia jeg har vært der nå, husker det vr veldig morsomt som ungJa, er der vi er på babysvømming!![]()
haha nei.Ingenting å rope hurra for akkurat![]()
ja men skal liksom ha tiden til det også men hadde vært gøy ja.)Piano må være drømmen! Du får få ho til å lære degJeg spilte piano som barn, men gadd aldri øve
![]()
Ja, særlig bølgeneLenge sia jeg har vært der nå, husker det vr veldig morsomt som ung![]()
Det går nok fortja men skal liksom ha tiden til det også men hadde vært gøy ja.)
Det var nesten det beste med hele badelandetJa, særlig bølgeneDer er vi ikke på babysvømming da! Haha. De har bygga ett nytt terapibasseng med 34 grader, og det er skilt av fra resten med en dør. Så blir veldig rolig atmostfære der når det blir bare oss som er på svømminga
![]()
ehhe ja god ide. det har vi ikke faktiskDet går nok fortDu får kjøpe ett lite keybord til OJ og SE og titte på filmer på youtube etter de har lagt seg
![]()
der har jeg minsten bikioverdelen engang!!!Det var nesten det beste med hele badelandetsamme som i særp da
der er det også sånn varmt basseng i et eget rom
Som sagt før - snart julehhe ja god ide. det har vi ikke faktisk![]()
Hahahahahahahader har jeg minsten bikioverdelen engang!!!