Skravletråd

Hmmm... Nærmeste blir vel Askim om det regnes som by, dit er det kanskje 4 mil? Nærmeste storby er Karlstad eller Oslo, rundt 9 mil. Halden er vel også i "nærheten", kan tenke meg det er en 5-6 mil kanskje dit og, men forferdelig vei :p
Skjer ikke s mye her i halden heller:P vi har babygruppe på torsdager og barselgrupper:P askim har jo østfold badet da:P

Hahah, dere er jo helt ville på skravletråden i dag.. Ett par timer mellom en er inne å ser så er det jo hundrevis av poster... :p kaklehøner! :D ;)

Nei dessverre. skulle ønske jeg kunne. aldri for sent, men skulle ønske jeg begynte som barn. min mor spiller både gitar og piano nemlig
Piano må være drømmen! Du får få ho til å lære deg :) Jeg spilte piano som barn, men gadd aldri øve ;)

Lenge sia jeg har vært der nå, husker det vr veldig morsomt som ung:p
Ja, særlig bølgene ;) Der er vi ikke på babysvømming da! Haha. De har bygga ett nytt terapibasseng med 34 grader, og det er skilt av fra resten med en dør. Så blir veldig rolig atmostfære der når det blir bare oss som er på svømminga :)

Ja, særlig bølgene ;) Der er vi ikke på babysvømming da! Haha. De har bygga ett nytt terapibasseng med 34 grader, og det er skilt av fra resten med en dør. Så blir veldig rolig atmostfære der når det blir bare oss som er på svømminga :)
Det var nesten det beste med hele badelandet:p samme som i særp da:) der er det også sånn varmt basseng i et eget rom

Ja, det også den som vannet går rundt og rundt i ;) Jeg tror jeg ville syns det hadde vært like morsomt den dag i dag :p Jeg elsker å bade :D
Går dere på babysvømming i sarp? Finnes det ikke basseng i Halden? (Hver gang jeg skriver Halden sier jeg det inni meg på sånn haldenserdialekt! haha, hjelp... :P )

Back
Topp