Får spare det til du blir pensjonistJoda setter jeg meg ned med det så kan jeg nok lære, bare det og finne tid til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får spare det til du blir pensjonistJoda setter jeg meg ned med det så kan jeg nok lære, bare det og finne tid til det![]()
Eier ikke sangstemme som er verdt og høre noe annet sted enn i dusjenja det er stilig intrument. kan ikke synge du heller nei?
Det er detHihihihi! Skikkelig ungdomsfilm-flause!![]()
Var en god ideFår spare det til du blir pensjonist![]()
Den er ikke verre enn Fredrikstad og Sarpsborg.haha halden dialekt er grusomt![]()
JuppVeldig sniltBlir så glad av sånt
<3
hehe samme herEier ikke sangstemme som er verdt og høre noe annet sted enn i dusjen![]()
JoÅååååh, haha! Stakkar! Badedrakt er tingen!![]()
haha nei fredrikstad er gale!!!Den er ikke verre enn Fredrikstad og Sarpsborg.![]()
Jeg gleder meg til jeg blir pensjonist. Da håper jeg at jeg har oppnådd alt jeg vil her i livet og bare kan sitte og tenke på alle gode minner!Var en god ide![]()
Bra vi er flerehehe samme her![]()
Så kjektJuppser den ^^
Her går det mest i klær - får alltid noe med meg når jeg drar fra foreldrene mine, noe nytt og andre ganger ting som arves![]()
Huff. Ser bare for meg han Raymond hver gang.. Han humor"kællen"haha nei fredrikstad er gale!!!
ååh jadaBra vi er flere![]()
haha offff pinligHuff. Ser bare for meg han Raymond hver gang.. Han humor"kællen"
Jo det er detDa er det jo unødvendig med bil også.....haha
Haha, ja.. Østfold er ikke fylket med finest dialekter.. Det kan vi ikka ta på osshaha offff pinlig
Har mannen din lappen, eller bruker dere mye kollektivt?Jo det er det![]()
Det er braååh jadamen gubben har fin stemme da
Mannen kjørerHar mannen din lappen, eller bruker dere mye kollektivt?![]()