Skravletråd

mamma er så søt...hadde satt inn 2000kr på kontoen min i dag...kjøp noe til deg og ungene <3

hehe tviler ikke:p babysang da?
Det finnes på Ørje, men det er på mandager. Da er det babysvømming også. Svømminga er på kvelden, men ho trives best i vannet om ho ikke har gjort så mye før på dagen. Men skal bli med på det når svømminga er ferdig! :) Ho elsker når vi synger hjemme :D

Nabo by da? Fins ingenting der?
Nå må ikke du snakke om byer, for de er flere mil bort :p Jeg vet det finnes babysang på Ørje i alle fall. Også har vi jo babysvømming en gang i uka :)

Det finnes på Ørje, men det er på mandager. Da er det babysvømming også. Svømminga er på kvelden, men ho trives best i vannet om ho ikke har gjort så mye før på dagen. Men skal bli med på det når svømminga er ferdig! :) Ho elsker når vi synger hjemme :D
hihi så herlig. frøkna her elsker når pappan spiller gitar og synger<3

Ja, samme her. Men jeg tester litt til hveeeer gang ;) Får din middag også, eller bare grøt? :)
Mest grøt, men har prøvd litt med avokado og div frukt.

Plomme/sviske var visst godt, men mye søl :P

Noen favoritt hos din?

Nå må ikke du snakke om byer, for de er flere mil bort :p Jeg vet det finnes babysang på Ørje i alle fall. Også har vi jo babysvømming en gang i uka :)
Haha er ikke helt sikker på åssen tøckfors liggee i forhold til byer :P heheh

hihi så herlig. frøkna her elsker når pappan spiller gitar og synger<3
Vår gitar har sprekt, så tør ikke bruke den. Har bare elgitar, føler det kan bli litt heavy ;) Eller så spiller både pappaen og jeg gitar så må prøve det etterhvert :) Fikk sangbok til dåpen, så har brukt den litt. Ellers så prenter jeg inn Hakkebakkeskogen fra ung alder, så hender vi hører på den på spotify og synger med :)

Vår gitar har sprekt, så tør ikke bruke den. Har bare elgitar, føler det kan bli litt heavy ;) Eller så spiller både pappaen og jeg gitar så må prøve det etterhvert :) Fikk sangbok til dåpen, så har brukt den litt. Ellers så prenter jeg inn Hakkebakkeskogen fra ung alder, så hender vi hører på den på spotify og synger med :)
hehe ja ser den.
Kjøpte nettop ny til han har.

Mest grøt, men har prøvd litt med avokado og div frukt.

Plomme/sviske var visst godt, men mye søl :p

Noen favoritt hos din?
Sviske er toppers! Og det syns jeg er greit, for det hjelper veldig godt på magen også ;) Ho liker best søtpotet og mais som middag. Av "frukter" har den med brokkoli, pære og erter fra Ella's kitchen vært favoritt! Merkelig smak. Eller eple og svisker ifra Hipp! Grøt er nok helt klart favoritten, men får det bare til kvelds.

Haha er ikke helt sikker på åssen tøckfors liggee i forhold til byer :p heheh
Hmmm... Nærmeste blir vel Askim om det regnes som by, dit er det kanskje 4 mil? Nærmeste storby er Karlstad eller Oslo, rundt 9 mil. Halden er vel også i "nærheten", kan tenke meg det er en 5-6 mil kanskje dit og, men forferdelig vei :p

Back
Topp