Skravletråd

Der gikk slimproppen :-O tror jeg... har hatt tak jeg ikke helt skjønner jeg på siden klokka 7. De er ikke alltid like vonde og kommer ca hvert 15. Minutt... kjente jeg ble litt mer spent nå!!
Kjempe spennende.... Tror babyen din kommer ganske snart :)

Er på vei til å dra til sykehuset nå. Blir ikke helt klok på de riene. Noen ganger kommer de med 5 minutters mellomrom, andre ganger 10... er heller ikke like sterke hele tiden... har fortsatt å spotte litt slim og blod, det er litt brunt men det er kanskje ikke så farlig?
Masse lykke til :)

Etter og ha ligget nesten halvannen time med ctg ble jeg endelig undersøkt! 2 cm åpning. Litt skuffende etter en lang dag, men det har i det minste starta! Nå er vi på vei hjem til pappa og skal sove der i påvente av at det skal ta seg opp enda mer :-)

Etter og ha ligget nesten halvannen time med ctg ble jeg endelig undersøkt! 2 cm åpning. Litt skuffende etter en lang dag, men det har i det minste starta! Nå er vi på vei hjem til pappa og skal sove der i påvente av at det skal ta seg opp enda mer :-)
Da er det ikke så lenge igjen:)
Her er det fortsatt 5 dager til termin og ingen tegn til fødsel. Men spennende å se at ting skjer hos deg :)

Spennende:D masse lykke til!!

Etter og ha ligget nesten halvannen time med ctg ble jeg endelig undersøkt! 2 cm åpning. Litt skuffende etter en lang dag, men det har i det minste starta! Nå er vi på vei hjem til pappa og skal sove der i påvente av at det skal ta seg opp enda mer :)
Så spennende! Håper det har tatt seg opp litt mer nå :)

Så spennende! Håper det har tatt seg opp litt mer nå :)

Vært stabilt 5 min mellom, men har nå begynt å øke til 3-4 minutter mellom.. er ikke så nøye på å telle for det gjør riene bare vondere! JM på føden syns ikke det virker som jeg har det travelt, men sier jeg bare må komme inn når jeg har behov. Er relativt rolig, i motsetning til kjæresten, pappa og stemor :-P Ser ann situasjonen en liten stund til men syns det her tar mye tid! Er sliten men ved godt mot.. det blir vel bare værre ;-)

Vært stabilt 5 min mellom, men har nå begynt å øke til 3-4 minutter mellom.. er ikke så nøye på å telle for det gjør riene bare vondere! JM på føden syns ikke det virker som jeg har det travelt, men sier jeg bare må komme inn når jeg har behov. Er relativt rolig, i motsetning til kjæresten, pappa og stemor :p Ser ann situasjonen en liten stund til men syns det her tar mye tid! Er sliten men ved godt mot.. det blir vel bare værre ;-)
Å nå er du snart i mål :D

Lille frøken sover i hengekurven, puppene begynner å stabilisere seg og er ikke så såre lenger, gutta koser seg med barne-tv og det er håndball på tv for meg og mannen. Nyter kvelden med hele familien:)

Dere gjør i kveld da damer?

Lille frøken sover i hengekurven, puppene begynner å stabilisere seg og er ikke så såre lenger, gutta koser seg med barne-tv og det er håndball på tv for meg og mannen. Nyter kvelden med hele familien:)

Dere gjør i kveld da damer?
Høres veldig koselig ut:) Er det lenge siden du fødte? gleder meg nemlig til puppene stabiliserer seg litt ja. Her har kvelden vært brukt på kos og ro! Tåler lite ennå merker jeg. Men nå er det natt her, så sov godt:)

Høres veldig koselig ut:) Er det lenge siden du fødte? gleder meg nemlig til puppene stabiliserer seg litt ja. Her har kvelden vært brukt på kos og ro! Tåler lite ennå merker jeg. Men nå er det natt her, så sov godt:)
Fødte 20.1, har stabilisert seg mye raskere denne gangen enn med gutta. Er fortsatt litt spreng av og til men det er helt greit, ikke vonde mursteiner lenger! Håper du har fått sove litt i natt :)

Lukas har vokst ut av str 50 *tok en uke, nå har han snart vokst ut av str 58 og er i gang med å innta str 62 lol;P

men innså at jeg har et gap mellom 56 og 68.... ;P

Lukas har vokst ut av str 50 *tok en uke, nå har han snart vokst ut av str 58 og er i gang med å innta str 62 lol;P

men innså at jeg har et gap mellom 56 og 68.... ;P
Her ble min "lille" baby født rett inn i str 56 med sine 53cm! Trist å komme hjem fra sykehuset og rydde bort alt jeg hadde lagt frem... Alle bleiene i str1 og klær i str 50 :-P

Her ble min "lille" baby født rett inn i str 56 med sine 53cm! Trist å komme hjem fra sykehuset og rydde bort alt jeg hadde lagt frem... Alle bleiene i str1 og klær i str 50 :p

Hehe :) min baby kan egentlig bruke 56 med sine 54cm når hun ble født :p men nå veier hun bare 3,6kg så hun svømmer likevel i 56 og 50 er igjen for kort på armene.

Fødte 20.1, har stabilisert seg mye raskere denne gangen enn med gutta. Er fortsatt litt spreng av og til men det er helt greit, ikke vonde mursteiner lenger! Håper du har fått sove litt i natt :)
Det er bra!! Ja, jeg tror faktisk det blir litt lettere god meg og denne gangen. I alle fall ser det ut til at brustknoppene kanskje blir fortere herdet. Mener det pågikk flere uker, mens der nå etter snart en uke kanskje begynner å bli litt bedre. Melkespreng lar vente på seg her, men det kommer no i løpet av noen dager vil jeg tro. Han spiser veldig stabilt med to timer mellomrom nå, men jeg tipper det blir spreng når han begynner å sove litt lengre.
Masse lykke til videre med ammingen :)

Her ble min "lille" baby født rett inn i str 56 med sine 53cm! Trist å komme hjem fra sykehuset og rydde bort alt jeg hadde lagt frem... Alle bleiene i str1 og klær i str 50 :-P

Vi gikk rett på str 2 i bleier men 5 dagen ble det kjøpt inn str 3 og så ga vi bort alle bleiene til sjefen til gubben. Babyen hans er 1 mnd eldre en min

Det er bra!! Ja, jeg tror faktisk det blir litt lettere god meg og denne gangen. I alle fall ser det ut til at brustknoppene kanskje blir fortere herdet. Mener det pågikk flere uker, mens der nå etter snart en uke kanskje begynner å bli litt bedre. Melkespreng lar vente på seg her, men det kommer no i løpet av noen dager vil jeg tro. Han spiser veldig stabilt med to timer mellomrom nå, men jeg tipper det blir spreng når han begynner å sove litt lengre.
Masse lykke til videre med ammingen :)
Her har ho ca 3 timer mellom hver amming, kan dra det mot nesten 4 på natta. Deilig!

Tror jeg har hatt 30 min pause/egentid fra amming siden kl 15 i dag. Jeg holder på å bli gal og puppane faller snart av. Fra 6:30 til 15 så var det amming hver time. Dette økedøgnet bør gå mot slutten snart... Både jeg og baby trenger søvn.

Tror jeg har hatt 30 min pause/egentid fra amming siden kl 15 i dag. Jeg holder på å bli gal og puppane faller snart av. Fra 6:30 til 15 så var det amming hver time. Dette økedøgnet bør gå mot slutten snart... Både jeg og baby trenger søvn.
Ammer nesten hver time hver dag jeg, og måtte gjøre det med forrige også :p

Back
Topp