Har så alt for ofte skrevet listerHehe, kjenner igjen den. Jeg var dum nok til å begynne å skrive liste over alt jeg ville ha gjort... For hver ting jeg krysser av kommer to nye ting ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så alt for ofte skrevet listerHehe, kjenner igjen den. Jeg var dum nok til å begynne å skrive liste over alt jeg ville ha gjort... For hver ting jeg krysser av kommer to nye ting ;p
Ja, det kan være vanskelig å prioritere når det er enkelte ting som bare frister merHar så alt for ofte skrevet listerDe blir jo aldri tomme! Kanskje jeg bare bør skrive på noen få ting som jeg virkelig vil prioritere og la alt annet være? Men spørsmålet er da, hva skal jeg prioritere? ;-) Ikke så lett når noe inni meg insisterer på at jeg virkelig bør sortere klær, selv om jeg logisk sett vet at vi verken trenger klærne eller rommet på flere måneder enda, mens vogna som bør luftes og vaskes faktisk skal brukes med en gang
![]()
Har støvsugd 3. og 2. etasje, og såpevasket stuebordet (ja, vet, det var de der prioriteringeneJa, det kan være vanskelig å prioritere når det er enkelte ting som bare frister merMen jeg tror jeg er ca i havn. I dag blir det støvsuging og litt organisering i kott og bod. Men ellers så er babyting på plass. Må kanskje sette fram litt på stellebordet etter hvert. Også mangler jeg strømpebukser i str bitteliten.
Ja, det er kjekt å kunne hente på akebrett!! Blir nok så jeg kjører og henter i dag. Er ganske gåen. Har også støvsugd det jeg skulle nå! Så da blir det litt avslapning før hentingHar støvsugd 3. og 2. etasje, og såpevasket stuebordet (ja, vet, det var de der prioriteringene). Skal øyeblikk støvsuge trappa og 1. etasje, skulle gjerne fått vaska over gulvene også, men får ta det som det kommer
Ser klokka tikker og går, selv om vi fint kan vente halvannen time føles det nå ikke så lenge til vi skal hente jentungen i barnehagen. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg ikke var høygravid, har så lyst å ta akebrettet for å hente jentungen i barnehagen, men er 15-20 minutter å gå hver vei og er usikker på om bekkenet tåler turen tilbake :-/
Så flink du erJa, det er kjekt å kunne hente på akebrett!! Blir nok så jeg kjører og henter i dag. Er ganske gåen. Har også støvsugd det jeg skulle nå! Så da blir det litt avslapning før henting
Du må passe på å ikke tyne deg for hardt nå da! Husk at du skal gjennom en fødsel som krever sittog kroppen trenger styrken sin for å komme seg etterpå!
En liten update fra her:
Blir strax overført til fødestue!!Jm mente vi skulle ha baby på hennes vakt ila natta!
Juhujuhu! ❤❤
Lykke tilEn liten update fra her:
Blir strax overført til fødestue!!Jm mente vi skulle ha baby på hennes vakt ila natta!
Juhujuhu! ❤❤
Så flinkNå føler jeg meg veldig flink :-D Har levert i barnehagen på akebrett, er en 15 minutters gåtur til vanlig, der vil si at det sikkert tok meg nærmere 25 minutterGikk så hjem igjen og til og med innom butikken en tur. Kanskje det er det som skal til for å starte fødselen? ;-) 40+6 i dag, så har enda noen dager igjen til en eventuell igangsettelse.
Nå skal jeg ta meg en liten dusj og så slappe godt av på sofaen, tror bekkenet trenger det ;-) Får besøk av ei venninne om litt, så da blir det skravling og kos :-D
Tidlig det ja.Vært kvalm de siste dagene nå, i tillegg er brystene mine "harde" og ømme.. Gjør egentlig ganske vondt i begge brystene.. Kroppstemperaturen kjennes høyere ut også...Ikm først 30.01, så er vel tidlig å teste nå? EL hadde jeg i forrige uke...
Oi, så det nå.. Ikke bestandig like lett med mobilappenTidlig det ja.
Men har har du forvillet deg litt feil nå? Her har vi termin i januar. Ikke akkurat ikm.
Kan fort havne litt feil av og til, ja.Oi, så det nå.. Ikke bestandig like lett med mobilappen![]()
Oi, så det nå.. Ikke bestandig like lett med mobilappen![]()
Takk for detKan fort havne litt feil av og til, ja.
Lykke til i prosessen med å bli gravid.
Min lille Januarbaby kom i desember, så jeg er ferdig
Tusen takk for det, får håpe på klaff snartLett å gå feil. Masse lykke til med å bli gravid![]()
Og når babyene kommer og folk kommer i rutine blir der mer liv igjen tenker jegMerker på aktiviteten her at vi er få igjen som venter. I alle fall av de som har vært aktive en stund. Men nå er det ikke lenge til månedsskifte, og da er de aller fleste babyene her![]()