Ullvott
Elsker forumet
Det kan godt hendeOg når babyene kommer og folk kommer i rutine blir der mer liv igjen tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan godt hendeOg når babyene kommer og folk kommer i rutine blir der mer liv igjen tenker jeg
Ja. Det er kanskje de som er førstegangs som har mest behov etterpå? Sikkert litt forskjellig fra termingruppe til termingruppe. Jeg ble meldt inn i fb-gr til januarmammaer. Men måtte bare melde meg ut. Mer usaklige og frekke kommentarer skal man lete lenge etter. Og det er med fullt navn til og med. Her har det jo vært bare koselig stemning. Så..
Merkelig at folk oppfører seg sånn på nett under fullt navn. Eller i det hele tatt. Menmen... Den om det! Vi får prøve å gjøre det trivelig vi som ønsker detSyns mange slike FB grupper blir sånn.. Er med i noen landbruksgrupper, der skal man virkelig passe på hva man sier. Jeg har nesten sluttet å skrive noe som helst... Ja det er vel mest oss nybegynnere som lurer på mest. Vi har jo aldri gjort dette før. Men håper nå ikke dere erfarne damer forsvinner av den grunn, det er jo dere vi trenger å spørre ;D
Koooose segAilo har funnet ut at pupp er godt - veldig godt!Vil helst ligge å suge hele tiden, og sovner ved puppen stadig vekk
❤
Merkelig at folk oppfører seg sånn på nett under fullt navn. Eller i det hele tatt. Menmen... Den om det! Vi får prøve å gjøre det trivelig vi som ønsker det
Erfaren og erfaren... Jeg kjenner jeg er roligere denne runden - ja. Men jeg kommer jo ikke til å få samme ungeMå nok forvente meg en hel haug med spørsmål selv
Men denne gangen vet jeg kanskje at jeg aldri vil finne noe svar, og at ting blir til mens man går. Det falt jeg aldri til ro med sist.. Hehe. Kjekt å kunne bruke hverandre som støtte i en litt sånn usikker periode. Så kommer det seg etter hvert til alle vil jeg tro
![]()
Er det noe han kan den gutten, så er det visst detKoooose seg

Oi oi! Hvordan er det med deg nå?Der gikk slimproppen :-O tror jeg... har hatt tak jeg ikke helt skjønner jeg på siden klokka 7. De er ikke alltid like vonde og kommer ca hvert 15. Minutt... kjente jeg ble litt mer spent nå!!
Oi oi! Hvordan er det med deg nå?
Slim med litt blod er bare bra, da jobber kroppenEr på vei til å dra til sykehuset nå. Blir ikke helt klok på de riene. Noen ganger kommer de med 5 minutters mellomrom, andre ganger 10... er heller ikke like sterke hele tiden... har fortsatt å spotte litt slim og blod, det er litt brunt men det er kanskje ikke så farlig?
Slim med litt blod er bare bra, da jobber kroppenSpennende! Masse lykke til! Mine rier ble aldri regelmessige denne gangen, ikke før vannet gikk og da gikk det sinnsykt fort.