Vereri90
Glad i forumet
Litt begge men går mest i touchhelt klart best, touch elr vanlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt begge men går mest i touchhelt klart best, touch elr vanlig?
Har to pakker (fra babypakkene) med remableier. Syns passformen er litt dårlig, så bruker de kun når han har hatt stor bæsjebleie og antagelig bare tisser neste runderema sine![]()
rema sine![]()
Blir nødt til å være detWow effektiv!!
hehe virkelig.Hehe nei, kommer nok an på fasongen på babyen![]()
ja sant det!Litt begge men går mest i touchde er så fine i passform og så myke
![]()
Har to pakker (fra babypakkene) med remableier. Syns passformen er litt dårlig, så bruker de kun når han har hatt stor bæsjebleie og antagelig bare tisser neste rundeog bruker de kun hjemme
Syns libero er best jeg ogsåbruker newborn.
Rema på natt og i Bhg ellers tøybleierhehe virkelig.
hva bruker dere til storebor?
samme her....fysjÅåh. Vi kan ikke bruke rema sine. Vesla tisser en god del og klærne ble fuktige med rema sine og bæsj ut alle steder:/
Her ble rema og pampers kastet for var akkurat likt med de to merkene! Men da vet man jo hvertfall at man ikke kjøper de selvsamme her....fysj
takk for detFlinke baby![]()
Kos deg på trening![]()
veldif fint sovet fra 1 - 6.30Vert trøtt hun da
Håper natten gikk fint
Godt med en pappa som kan hjelpe ja![]()
takkSå deilif! Kos deg på mammatrening![]()
god bedringGod morgenidag er storesøster hjemme syk, jeg er skikkelig trøtt og kunne ønske klokka var 17 og mannen var hjemme allerede
så braPhu! Da var tannlegetimen over.. Lillemor skulle ikke sove så tannpleierne byttet på å bære,bysse og synge![]()
å så ble det ikke så ille som jeg hadde trodd! Til og med tannlegen var imponert ... Spesielt etter en graviditet..