Vereri90
Glad i forumet
Ser den! Bruker bare libero vi også. ; )ja nå blir det bare libero fremover!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den! Bruker bare libero vi også. ; )ja nå blir det bare libero fremover!
Her åNei hehe . det er og blir libero for ever!!!
Ingen planerJa det er koselig![]()
Vi får besøk av ei venninne
Deres planer da?
Hehe, huffDumme meg ...gniten som jeg er( er i grunn ikke det, men passet å skrive nå) så ville jeg teste ut noen billige bleier igjen...og resultat...bæsj overalt!!! Nå aldri mer!!![]()
Håper dere får temperatur til detIngen planerhåper på ok vær sånn at vi kan trille en god tur
![]()
Tror tempen er ok, meldt noen få minusHåper dere får temperatur til det![]()
Nei da er det ikke trivelig med lang tur:/Tror tempen er ok, meldt noen få minusmen det snør sidelengs og fremdeles ikke brøyta
da gidder jeg rett og slett ikke mer enn en kort tur
![]()
Hun sov hun, våknet 2 ganger i natt og sov til 10. Vi ligger fortsatt og koser og ammerHvordan gikk det?
Uff nei jeg sjønner du ikke vill detSyk 6åring idag.. Så går han glipp av utedag i fantastisk vær på skolen i morgen.. men får meg ikke til å sende han på skolen med den hosten han har nå, og i hvert fall ikke når dem skal være ute hele dagen. Allmenntilstanden er helt ok. Litt slapp men ikke mye.
Så deiligHun sov hun, våknet 2 ganger i natt og sov til 10. Vi ligger fortsatt og koser og ammerhelt fantastisk natt
![]()
UffeHeiSliten jeg. Hjemme med to som er syke, dvs de er ikke syke lenger så energien er på topp men de må være hjemme likevel
kan ikke gå ut for det er iskaldt. Snuppa har spist hele natten så jeg er litt zzzzzz trøtt
Håper dere får en fin dag
Hehe ikke sant, takk for klemUffehåper det går greit til mannen kommer hjem. Da får han ta over
klem
![]()
Greit å holde han inne tenker jegHehe ikke sant, takk for klem
Går fint, hjelper at det er sol selv om vi blir inne! Storebror kunne jo gått ut men det er han som har vært dårligst så tror det er greit å holde seg inne egentligSnuppa tester babygymmen nå og lillegutt sover så da ble det litt roligere her
![]()
Hva skal dere i dag? Syns jeg leste at dere hadde sovet godt?![]()
hun her sover jo stort sett bra så føler ikke jeg helt kan klage på en dårlig natt men zzzzzzz det merkes![]()
TakkGod morgen - får håpe dagen deres går fort og uproblematisk unna
God bedring til storesøster!
TakkGod bedring til storesøsterkanskje dere får tatt en dupp sammen alle tre?
TakkGod morgen. Huff da. God bedring
TakkUffhåper dere får en rolig dag til tross
god bedring
Greit å holde han inne tenker jeg![]()
Liker hun babygymmen?
Ja, vi har sovet godter jo trøtt likevel da
skal bli godt den natta jeg får sove 6-7 timer
kanskje om et par-tre år? Haha
![]()