Phu! Da var tannlegetimen over.. Lillemor skulle ikke sove så tannpleierne byttet på å bære,bysse og synge
å så ble det ikke så ille som jeg hadde trodd! Til og med tannlegen var imponert ... Spesielt etter en graviditet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mer interessert i lys, vindu og tv egentligTja hun lå der littikke spesielt interessert i å underholde seg selv hehe
Er den populær hos dere?
Legger ut et bilde på skjultTja hun lå der littikke spesielt interessert i å underholde seg selv hehe
Er den populær hos dere?
Så braPhu! Da var tannlegetimen over.. Lillemor skulle ikke sove så tannpleierne byttet på å bære,bysse og synge![]()
å så ble det ikke så ille som jeg hadde trodd! Til og med tannlegen var imponert ... Spesielt etter en graviditet..
TakkHørtes ut som en fin dagkos dere masse
![]()
helt klart best, touch elr vanlig?Ser den! Bruker bare libero vi også. ; )
nei må ikke finne på å tøyse med det mer selv.Her åer 6 år siden jeg prøvde noe annet p kommer ikke til å prøve denne gangen en gang
![]()
Mer interessert i lys, vindu og tv egentligmen han blir mer og mer interessert og kan ligge en liten stund
![]()
Han liker leker bedre hvis vi holder de opp og leker sammen med han![]()
Så det, så skjønn han erLegger ut et bilde på skjult![]()
kjedelig han går glipp av det...men men....riktig god bedring...Syk 6åring idag.. Så går han glipp av utedag i fantastisk vær på skolen i morgen.. men får meg ikke til å sende han på skolen med den hosten han har nå, og i hvert fall ikke når dem skal være ute hele dagen. Allmenntilstanden er helt ok. Litt slapp men ikke mye.
Jeg måtte prøve de engang til nemlig, men neida...de funker virkelig ikke her...2 klesskift i morges...så jeg kastet alle i stedHehe uffdaher funker de kjempebra
![]()
Hehe nei, kommer nok an på fasongen på babyenJeg måtte prøve de engang til nemlig, men neida...de funker virkelig ikke her...2 klesskift i morges...så jeg kastet alle i stedhaha
Så nå er det bare libero!! og skal ikkeprøve noe anne igjen![]()
Ble 5 maskiner her med klær i går...den 3 er på her nå...
Haugevis med klær ble brettet i går, og må få tatt litt nå også.
Bakt 2 brød i dag og må få bakt en kake.
Vært på babysvømming og shoppa litt.
Ellers har innbydelse til dåp kommet![]()
De er vel litt for små til å ligge alene lengeHun her syns også leker kan være litt gøy hvis vi ser på de sammen![]()
Hihi, syns der jeg ja <3Så det, så skjønn han er![]()
Det tror jeg også, skjønner ikke vitsen med detDe er vel litt for små til å ligge alene lengebest å ha selskap av noen
![]()