Skravletråd

Ble 5 maskiner her med klær i går...den 3 er på her nå...
Haugevis med klær ble brettet i går, og må få tatt litt nå også.
Bakt 2 brød i dag og må få bakt en kake.
Vært på babysvømming og shoppa litt.

Ellers har innbydelse til dåp kommet:D
Effektivt!!:) her er jeg på tredje:p men har lyst til og finne opp en maskin som vasker,tørker og bretter sammen, der er nemlig så kjedelig. Morro på babysvømming? Har veldig lyst selv men kan ikke finne noe sted som der er her i byen

Effektivt!!j her er jeg på tredje:p men har lyst til og finne opp en maskin som vasker,tørker og bretter sammen, der er nemlig så kjedelig. Morro på babysvømming? Har veldig lyst selv men kan ikke finne noe sted som der er her i byen
Ikke verst det heller;)
Ja det hadde virkelig vært noe:D
Nei, vil ikke tro det der det. Nærmeste blir vel superland.

Vi har "barselbesøk" av venner av faren til mini.... De har med seg en høylydt sønn, og synes tydeligvis at det er veldig trivelig her... Mini er trøtt og har grått i en halvtime, så nå har vi to evakuert til soverommet. Mini er endelig rolig, sovner snart på brystet mitt. Så her ligger jeg i mørket og surfer på forumet!

Da sover vesla endelig litt så da legger mor seg også og håper på noen timer med søvn før hun våkner for litt mat:) vært en dag med minimalt med søvn og overtrøtt baby:/

God morgen jenter :D
Håper alle har hatt en fin natt :)
Tobben min har faktisk begynnt å sovne litt før 23 :o det er herlig det :D
Nå er de eldste levert å jeg sitter p venter på arbeidsfolk som skal fikse gulvet.. De skulle hvert her 8 å jeg stresser som bare det for p rekke alt :/

God morgen jenter :D
Håper alle har hatt en fin natt :)
Tobben min har faktisk begynnt å sovne litt før 23 :o det er herlig det :D
Nå er de eldste levert å jeg sitter p venter på arbeidsfolk som skal fikse gulvet.. De skulle hvert her 8 å jeg stresser som bare det for p rekke alt :/
God morgen. Så herlig :) vi har hatt en bra natt med ett måltid før kl 7.30:) da stod jeg opp for å dusje og fikse litt hjemme før besøk etterpå. Vesla ligger fremdeles og sover:)

Back
Topp