Takkgod bedring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkgod bedring![]()
Ikke værsttakk for dettilbake fra trening. fått dusjet uten at det ble helt styr også
![]()
Effektivt!!Ble 5 maskiner her med klær i går...den 3 er på her nå...
Haugevis med klær ble brettet i går, og må få tatt litt nå også.
Bakt 2 brød i dag og må få bakt en kake.
Vært på babysvømming og shoppa litt.
Ellers har innbydelse til dåp kommet![]()
Her bruker vi touch som den siste gratis bleiepakka fra kiwi, så stor prisforskjell fra vanlig og touch. Dem er utrolig godeher er det libero touch .. er så gode og myke. brukte newborn før vi fant touch![]()
hvordan er treningen der?takkdenne gangen var hun litt våken også. skrek litt på slutten men da var det bare en øvelse igjen
![]()
Ikke verst det hellerEffektivt!!j her er jeg på tredjemen har lyst til og finne opp en maskin som vasker,tørker og bretter sammen, der er nemlig så kjedelig. Morro på babysvømming? Har veldig lyst selv men kan ikke finne noe sted som der er her i byen
Ja og det blir litt langt når man ikke har bilIkke verst det heller
Ja det hadde virkelig vært noe
Nei, vil ikke tro det der det. Nærmeste blir vel superland.
ja huff. det er mer stress enn kosJa og det blir litt langt når man ikke har bilhehe
Ja ikke santja huff. det er mer stress enn kos![]()
Det er veldig bra.. mye fokus på bekken bunn knebøy. Løpt med strikk. Og mye annet. 2 ganger i uken i 11 uker.Hun er pt og vi for god oppfølginghvordan er treningen der?
Nei var ganske fornøyd med det haha . Ja håpe du får deg noe mat ; )Ikke værst![]()
Sambo er på jobbreise, så jeg lurer på om lille her lar meg få ordne og spise noe middag![]()
Den vanligenei må ikke finne på å tøyse med det mer selv.
touch elr vanlig du bruker?
sverger til libero på up&go og
Den så kjekk utVis vedlegget 157229Bestilt denne boken!![]()
God morgen. Så herligGod morgen jenter![]()
Håper alle har hatt en fin natt![]()
Tobben min har faktisk begynnt å sovne litt før 23det er herlig det
![]()
Nå er de eldste levert å jeg sitter p venter på arbeidsfolk som skal fikse gulvet.. De skulle hvert her 8 å jeg stresser som bare det for p rekke alt :/
Det er utrolig hvor mye lyd disse små tålerHjelpes så de bråkersager å herjer
![]()
Men mini han ligger rett under å soversnakk om sove hjerte