Skravletråd

God morgen:) i dag skal vi på 6 ukers kontroll, skal bli spennende og se hvor mye han veier, har ikke veid han siden før jul.

God morgen :) sovet godt her og. Lille sovnet i 9tiden i går, var helt utslitt etter babysvømming ;)

Sovet til nå, må bare få laget en flaske til ham :)

God morgen jenter :)

Her har vi vært våken annenhver time i natt :/ stakkars lille hadde mye luft som skulle ut..

Dagens plan er å besøke jobben og etterpå ta i mot nevø når han kommer hjem fra skolen :) han har bestilt kjøttboller og hjemmelaget potetstappe :P

Ha en fin dag :D

Her har vi vært våken annenhver time i natt :/ stakkars lille hadde mye luft som skulle ut..

Dagens plan er å besøke jobben og etterpå ta i mot nevø når han kommer hjem fra skolen :) han har bestilt kjøttboller og hjemmelaget potetstappe :P

God morgen :) stakkars lille, men godt luften kommer ut hvertfall; )

Det hørtes veldig koselig ut.:D

God morgen jenter :D
Håper alle har hatt en fin natt :)
Tobben min har faktisk begynnt å sovne litt før 23 :eek: det er herlig det :D
Nå er de eldste levert å jeg sitter p venter på arbeidsfolk som skal fikse gulvet.. De skulle hvert her 8 å jeg stresser som bare det for p rekke alt :/
God morgen snuppis:D
Herlig han sovner før da.
Her sovnet snuppa 23.30 i går:) Sov da til 2.00 før hun skulle ha mat...så til 7.00...mat...så til nesten 09.00 og mat:P Nå sover hun i vugga i stuen;)

Ikke kommet enda?

Dagens plan er å besøke jobben og etterpå ta i mot nevø når han kommer hjem fra skolen :) han har bestilt kjøttboller og hjemmelaget potetstappe :p

God morgen:)
Åh Dakar lille og slitsomt for deg sikkert. Virker han bedre i magen nå?
Hehe, en av favorittmiddagene til O.J:p

Her har jeg fått småryddet litt på morgenkvisten.
Tømt oppvaskmaskin og fått på ny.
Skrevet meny for neste uke også, tidlig ute:P
Tatt et par tlf.
Så har det vært interiørdesigner her. :D
Nå kommer snart vaskehjelpen;)

De bråker så fælt at meg å mini rømte til soverommet hvor vi hører de minst :p mini sovnet å jeg fargelegger :p i senga :p tihi

Back
Topp