Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgeni dag skal vi på 6 ukers kontroll, skal bli spennende og se hvor mye han veier, har ikke veid han siden før jul.
God morgenGod morgen jenter![]()
Her har vi vært våken annenhver time i natt :/ stakkars lille hadde mye luft som skulle ut..
Dagens plan er å besøke jobben og etterpå ta i mot nevø når han kommer hjem fra skolenhan har bestilt kjøttboller og hjemmelaget potetstappe
![]()
Ha en fin dag![]()
Høres bra utDet er veldig bra.. mye fokus på bekken bunn knebøy. Løpt med strikk. Og mye annet. 2 ganger i uken i 11 uker.Hun er pt og vi for god oppfølgingsynes jeg da .
Stortsett den vanlige ja...har prøvd touch og den er hakket bedre, men unødvendig pga. pris syns jegDen vanligedere da?
![]()
Ja, bestilte den i går. Gleder meg til å få den.Den så kjekk ut![]()
God morgen snuppisGod morgen jenter
Håper alle har hatt en fin natt
Tobben min har faktisk begynnt å sovne litt før 23det er herlig det
Nå er de eldste levert å jeg sitter p venter på arbeidsfolk som skal fikse gulvet.. De skulle hvert her 8 å jeg stresser som bare det for p rekke alt :/
Og der skrev du det jeg spurte om i forrige innlegg. Godt de komDer kom detihi
![]()
Lykke tilGod morgeni dag skal vi på 6 ukers kontroll, skal bli spennende og se hvor mye han veier, har ikke veid han siden før jul.
God morgenGod morgensovet godt her og. Lille sovnet i 9tiden i går, var helt utslitt etter babysvømming
Sovet til nå, må bare få laget en flaske til ham![]()
God morgenGod morgen jenter
Her har vi vært våken annenhver time i natt :/ stakkars lille hadde mye luft som skulle ut..
Dagens plan er å besøke jobben og etterpå ta i mot nevø når han kommer hjem fra skolenhan har bestilt kjøttboller og hjemmelaget potetstappe
Ha en fin dag![]()
Si i fra om den er godJa, bestilte den i går. Gleder meg til å få den.
Så tenkte jeg minst 2 retter fra den på menyen i uken.
Må få inn enda sunnere kosthold
JeppOg der skrev du det jeg spurte om i forrige innlegg. Godt de kom![]()
Skal jeg gjøreSi i fra om den er god![]()
Spennende med designer daHer har jeg fått småryddet litt på morgenkvisten.
Tømt oppvaskmaskin og fått på ny.
Skrevet meny for neste uke også, tidlig ute
Tatt et par tlf.
Så har det vært interiørdesigner her.
Nå kommer snart vaskehjelpen![]()