Skravletråd

Hjemme igjen... Å det var så kjekt!!! :D dårlig form da.. fyttekatta! Men det kommer seg vel... :)

Også lå det en blid og fornøyd jente i vippestolen når jeg kom hjem igjen :)
Det blir jo sånn, merka det på formen selv når jeg starta opp med trening...var helt tragisk dårlig:P

Så flott det gikk så bra og med blid jente:D

Dumme meg ...gniten som jeg er( er i grunn ikke det, men passet å skrive nå) så ville jeg teste ut noen billige bleier igjen...og resultat...bæsj overalt!!! Nå aldri mer!!:P

PT time kl 11, og så har mannen kveldsvakt. Alltid litt strevsomt å være alene med alle tre for tida, men må man, så må man..

Eldste skal på teatergruppa i kveld, og det kan jeg ikke få til. Så han skal sitte på med instruktøren som også er mamma til en på trinnet hans :) Fint med snille mennesker!

PT time kl 11, og så har mannen kveldsvakt. Alltid litt strevsomt å være alene med alle tre for tida, men må man, så må man..

Eldste skal på teatergruppa i kveld, og det kan jeg ikke få til. Så han skal sitte på med instruktøren som også er mamma til en på trinnet hans :) Fint med snille mennesker!
Flott med snille mennesker da ja:D

God morgen!
Lillemor sover enda, jeg skal lure meg i dusjen!

I dag er det tannlegetime på hu mor! Gruver meg noe så sinnsykt! :( Dårlig i magen til og med.
God morgen

Uff skjønner deg veldig godt :( liker virkelig ikke tannlegen selv :(
Har blitt litt bedre nå etter jeg fikk ny tannlege men :/ skal der selv på torsdag å jeg gruer meg jeg å :(

Håper det går fint med deg å at du ikke trenger å gå mer i år :)

Back
Topp