Åneiigjen?? God bedring
håper resten av fam. ikke blir smittet
Bah ja, tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneiigjen?? God bedring
håper resten av fam. ikke blir smittet
Oh NiceSpania i junidere skal til Stockholm?
HormonFlinka![]()
Hormon eller kobber?
Så bra at det går så braMini våkna, hylskrek (magevondt) og nekta å ligge alene, så det ble litt rydding bare.
Fysioen var fornøyd dasyns han var blitt sterkere i musklaturen foran
![]()
Håper du liker denDen skal jeg innom å lese jagøy
![]()
Mye kjekkereJeg satser på mer produktiv dag i om morgeneller senere. Nå ser jeg på serie hehe
var deilig å ha en sånn dag. hun har hatt en veldig urolig periodeMye kjekkere![]()
EsteponaOh NiceHvor i Spania skal dere
?
Stemmer det![]()
Har du satt inn? Syns det høres så vondt utHormon![]()
Da er det ekstra godt javar deilig å ha en sånn dag. hun har hatt en veldig urolig periode![]()
Der var det mye godtHåper du liker den![]()
Førstehjelpskurs og førstehjelpskurs fru blom, vi så en video om førstehjelp. Fint med oppfriskning.Håper det ordner seg med garantien![]()
Så kjekt med førstehjelpskurs! Det skal jeg sjekke om de har hos oss også![]()
Så bra du koste degHjemme igjen... Å det var så kjekt!!!dårlig form da.. fyttekatta! Men det kommer seg vel...
![]()
Også lå det en blid og fornøyd jente i vippestolen når jeg kom hjem igjen![]()
Hehe, jaja kjekt uansettFørstehjelpskurs og førstehjelpskurs fru blom, vi så en video om førstehjelp. Fint med oppfriskning.
Så braDer var det mye godt![]()
den skal jeg innom igjen!
Åh så braHjemme igjen... Å det var så kjekt!!!dårlig form da.. fyttekatta! Men det kommer seg vel...
![]()
Også lå det en blid og fornøyd jente i vippestolen når jeg kom hjem igjen![]()
Håper jeg også . hun har sovet mye idag. Måtte vekke henne for å se om alt var OK :O hun sov veldig tungt og ble ikke blidDa er det ekstra godt jahåper dere får gode dager frem iver å nå
![]()