Skravletråd

Da har jeg endelig fått satt meg litt ned. Mellom besøk, bleier og litt overtrøtt plutt - veldig koselig, men blir helt kake i hodet :P

Håper alle har hatt en fin søndag :)

Da har vesla og jeg dusjet:) pappaen har tatt kvelds stellet og gitt litt massasje , så nå er det mat også håper jeg hun sovner I nogenlunde ok tid;) og ikke 01-02. Hehe

Da har vesla og jeg dusjet:) pappaen har tatt kvelds stellet og gitt litt massasje , så nå er det mat også håper jeg hun sovner I nogenlunde ok tid;) og ikke 01-02. Hehe
Krysser fingrene for at hun sovner fort da :)

Min sover nå, så våkner vel for mat om en time :P

God morgen :-) nå våknet vi klokken 7 for amming. Sovnet vel i 2 tiden i natt. Er vel ikke så galt det :-)

Ser ut til at vi har hatt en ganske lik natt :) sovnet litt før to og sov til 7. sovnet etter å ha fått mat og ny bleie :)

God morgen forresten :)

God morgen :) ny uke , nye muligheter :)
Hva er dine planer for uka?
God morgen :)

Er hos svigermor frem til tirsdag ettermiddag (flyr ned igjen da), onsdag er det barselstreff - utover det, ingen konkrete planer

Du da?

God morgen :)

Er hos svigermor frem til tirsdag ettermiddag (flyr ned igjen da), onsdag er det barselstreff - utover det, ingen konkrete planer

Du da?
Hørtes ut som ei fin uke :) godt og ikke ha for mye planer heller;)

Planen er å reise innom jobben en tur i løpet av uka og på onsdag skal vi til ei venninne som også er i permisjon :) ellers håper jeg på muligheten for å trille litt turer:)

Bah, for en natt.. Lille har våknet 6 ganger mellom kl 23 og 7.30 :/ etter de tre første ammingene ga jeg flaske for å være sikker på at han ble mett. Det resulterte i en gigagulp.. Og smågulper fremdeles :(

Bra vi ikke har noen planer i dag ;)

Hørtes ut som ei fin uke :) godt og ikke ha for mye planer heller;)

Planen er å reise innom jobben en tur i løpet av uka og på onsdag skal vi til ei venninne som også er i permisjon :) ellers håper jeg på muligheten for å trille litt turer:)
Koselig med venninner i samme situasjon :)

Håper også på at det blir litt varmere så det kan trilles litt, ja. Hvis det går seg til, så blir det kanskje en tur innom jobben jeg og - men det får været bestemme :P

Bah, for en natt.. Lille har våknet 6 ganger mellom kl 23 og 7.30 :/ etter de tre første ammingene ga jeg flaske for å være sikker på at han ble mett. Det resulterte i en gigagulp.. Og smågulper fremdeles :(

Bra vi ikke har noen planer i dag ;)
Ajaj, aldri enkelt å vite med den gulpingen.. Hadde en periode hvor mye kom opp, ble til at jeg har håndkle i sengen, som vi begge sov på...

Får håpe dere får sove litt ila dagen!

Koselig med venninner i samme situasjon :)

Håper også på at det blir litt varmere så det kan trilles litt, ja. Hvis det går seg til, så blir det kanskje en tur innom jobben jeg og - men det får været bestemme :P
Her er det heldigvis litt mildere i dag, men snøen laver fremdeles ned så håper det er måket så man kommer frem med vognen; ) er ikke akkurat noe tettbygd strøk dette her;)

Her er det heldigvis litt mildere i dag, men snøen laver fremdeles ned så håper det er måket så man kommer frem med vognen; ) er ikke akkurat noe tettbygd strøk dette her;)
Hehe, ja det var det da..

Regner med at det blir en del å måke når vi kommer hjem i morgen :P

God morgen! Her har vi og vært mye våkne... Skikkelig trøtt, så nå må jeg ha en god dusj... Men så godt og varmt under dyna...

Ååå ikke snakk om snø på Gardermoen.. Sambo gikk glipp av tidlig UL da flyet fra Flesland ble innstilt pga snø i Oslo.. :/ (ble 20 timer forsinket)
Huff så leit han gikk glipp av det:(
Tenke pos. verre visst det var fødsel:P;)

Back
Topp