Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at hun sovner fort daDa har vesla og jeg dusjetpappaen har tatt kvelds stellet og gitt litt massasje , så nå er det mat også håper jeg hun sovner I nogenlunde ok tid
og ikke 01-02. Hehe
Hehe. Skal gjerne ha mat litt hyppig på kveldenKrysser fingrene for at hun sovner fort da![]()
Min sover nå, så våkner vel for mat om en time![]()
Ja, mat på kvelden er populærtHehe. Skal gjerne ha mat litt hyppig på kveldenmen så sover hun stort sett 4-4,5 time første økt så skal ikke klage
![]()
Da får vi tro han spiser og sover litt tilJa, mat på kvelden er populærthan våknet allerede nå, sulten
![]()
God morgenGod morgenny uke , nye muligheter
![]()
Hva er dine planer for uka?
Hørtes ut som ei fin ukeGod morgen![]()
Er hos svigermor frem til tirsdag ettermiddag (flyr ned igjen da), onsdag er det barselstreff - utover det, ingen konkrete planer
Du da?
Koselig med venninner i samme situasjonHørtes ut som ei fin ukegodt og ikke ha for mye planer heller
Planen er å reise innom jobben en tur i løpet av uka og på onsdag skal vi til ei venninne som også er i permisjonellers håper jeg på muligheten for å trille litt turer
![]()
Ajaj, aldri enkelt å vite med den gulpingen.. Hadde en periode hvor mye kom opp, ble til at jeg har håndkle i sengen, som vi begge sov på...Bah, for en natt.. Lille har våknet 6 ganger mellom kl 23 og 7.30 :/ etter de tre første ammingene ga jeg flaske for å være sikker på at han ble mett. Det resulterte i en gigagulp.. Og smågulper fremdeles![]()
Bra vi ikke har noen planer i dag![]()
Her er det heldigvis litt mildere i dag, men snøen laver fremdeles ned så håper det er måket så man kommer frem med vognen; ) er ikke akkurat noe tettbygd strøk dette herKoselig med venninner i samme situasjon![]()
Håper også på at det blir litt varmere så det kan trilles litt, ja. Hvis det går seg til, så blir det kanskje en tur innom jobben jeg og - men det får været bestemme![]()
Hehe, ja det var det da..Her er det heldigvis litt mildere i dag, men snøen laver fremdeles ned så håper det er måket så man kommer frem med vognen; ) er ikke akkurat noe tettbygd strøk dette her![]()
Heldigvis er det ikke tung snøHehe, ja det var det da..
Regner med at det blir en del å måke når vi kommer hjem i morgen![]()
Huff så leit han gikk glipp av detÅåå ikke snakk om snø på Gardermoen.. Sambo gikk glipp av tidlig UL da flyet fra Flesland ble innstilt pga snø i Oslo.. :/ (ble 20 timer forsinket)
Så da rakk de ikke toget de skulle med heller , så da var de ikke hjemme før over midnatt i gårÅ ja det kan jeg tenke meg!!