Snart i mål du også daHar 6 st å kjøpe. De andra er pakket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart i mål du også daHar 6 st å kjøpe. De andra er pakket
Var du ikke sånn med de to første?Ja. Har alltid i mitt liv haft så ont i hode som eg har haft nå siden eg blev gravid
Cybex Aton QHvilket bilsete valgte dere?kjedelig når det blir så mye knot.
NiceCybex Aton Q
Har mye å gjøre, men velger (høyst ufrivillig...) å heller sover bort dagen. Syk...Her var det stillehar alle mye å gjøre i dag?
kanske fanzy fant jeg ut;PNice![]()
Godt å høreDet gikk fint! Den ene nyra var fortsatt litt forstørra, men var ingenting å bekymre seg over. Hadde den vært dobbel så stor, så hadde risikoen for uvi vært forhøyet. Så er ikke så alvorlig. Men får en kikk til, siden det er et avvik! Det blir jo fint da.og det var fortsatt en gutt, og han lå 2% over gjennomsnittet i størrelse. Så det gjorde heller ingenting.
![]()
Dere får prioritere litt. 8)Ja, sant
Bare synd fryseren er full av babymat allerede![]()
UffHar mye å gjøre, men velger (høyst ufrivillig...) å heller sover bort dagen. Syk...![]()
Er ikke på listenHvilken plass er du på på topp 100?? Jeg er på plass 86![]()
Jeg måtte googlekanske fanzy fant jeg ut;P
Nei, håper det tar seg opp litt i kveld!De tror du vi klarar?? Ikke visst det er lika still idag som de var igårkvell
Ja da får du svart dåJeg er veldig glad i vinrødmen har en del av det også
![]()
Jepp. Skal inn igjen om 4 uker, koselig å få hilse på lillebror en gang til før fødsel!Godt å høre![]()
Jepp.De er frosne sant?![]()
Haha! Begynner det å bli travelt der i gården og?Du trenger ikke være nervøspusten blir svakere og svakere
![]()
Håper det kommer til kvelden!Da må tempo opp!!![]()
Holder meg visst på 1 endaHvilken plass er du på på topp 100?? Jeg er på plass 86![]()