God morgen! Ta en dupp?God morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Ta en dupp?God morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg
Har nok bare tatt juleferie, tenker jeg.Litt trist om de er blitt borte![]()
Tenker vi begynner med de første pakkene i kveld, bursdagsgavene til frøkna i morgen.Burde ha pakket inn ett lass med gaver, men lille pjuskingen ligger på sofaen med feber på dag 4.... jeg blir smårar snart![]()
Har ikke mulighet til detGod morgen! Ta en dupp?
Det gikk fint! Den ene nyra var fortsatt litt forstørra, men var ingenting å bekymre seg over. Hadde den vært dobbel så stor, så hadde risikoen for uvi vært forhøyet. Så er ikke så alvorlig. Men får en kikk til, siden det er et avvik! Det blir jo fint da.Hvordan gikk det i dag ? <3
Jeg ville definitivt hatt egen maskin, ja.Haha![]()
Duppa av selv også![]()
men forsov meg ikke!! Yey!!!
1-2 maskiner om dagen? :O
Jeg må booke tid for hver gang, ja.
Så med andre ord er det kanskje en vaskemaskin som blir vårt neste store kjøphaha..
Enten det eller så må jeg kjøpe haugevis av klær i alle størrelser![]()
Min jm er på jobb i romjula ihvertfall.Det er jo ikke mange kontrollene igjen nå da. Jeg er 36+5
Lurer på hvordan det blir med kontroller nå som det er jul. Er jm på jobb i romjula, eller må jeg prøve å få en time hos fastlegen, som dersom hun er der sikkert har vakt og akutttimer med tilhørende forsinkelser? Eller vente til nyåret?
Så ikke episoden i går; for mannen ville ikke se. Men har sumo så jeg skal se det senere.Første episode av en dokumentar serie i går.
12. november i fjor forlot Petter familien for å bo som uteligger i Oslo i 52 dager.
Den serien følger han
Huff :/ da blir man zombie... Tenkte å dra ut når N skal sove så hun kan sove i frisk luft, men kun om feberen ikke er så høyJeg får ikke sovet på dagen i dag, men husarbeid må jeg også gjøre
Joda, men nå hadde jeg lissom lyst.. og får ikke gjort det. Gjeesp!Tenker vi begynner med de første pakkene i kveld, bursdagsgavene til frøkna i morgen.
Er enda 9 dager til jul så god tid til å pakke inn
Uff da, håper det blir bedre!God dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat![]()
God morgen ja! Takk for det. Gikk fint!God morgen
Masse lykke til på kontroll!
Hei på deg! Her er alt fint! Hvordan går det?Hei på dere![]()
Travelt her![]()
Hvordan står det til?![]()
Her er det frisør, ikea og juleverksted i dag...puuuhh!
Takk, håper du får i deg litt matSlike dager er fæle:-/. Hatt en fæl natt vi med mini som har klistret deg til meg og våknet sutrete. Knekkebrød var ikke frokost for meg idag så sitter og tenker på hva jeg kan spise som ikke kommer opp igjen.
Håper dere får en koselig hjemmedag idag![]()
Jepp. Prior sin fantes ikke lenger, nå var det bare den stolte hane. Ikke helt det samme, men funket det og.Må jo nesten det nå som jeg vet de finnes![]()
Det så EKSTREMT godt ut! :OOmnomnom! Jeg og mamma laga baileyskuler igårnå er all bakst i boks!
![]()
Takk, håper jeg også. Var litt bedre etter dem tørre skiven, men nå er sikkert energien fra den brukt opp så jeg må finne meg noe annet lurt å spise.God formiddag
Æsj, håper formen tar seg opp!
Tusen takk! Gikk godt! ♡Masse masse lykke til![]()