Skravletråd desember

Fikk det tidlig jeg også. Var hos legen i uke 10-12, men da trodde han det ikke var bekkenløsning. 14+0 ble jeg sykemeldt med bekkenløsning...
Uff. Jeg var hos lege i uke 14. Og da tvilte han og på at bekkenløsning kunne komme så tidlig. Men det var det. Fikk han til å lese litt om det. Så "trodde" han på det. Men fikk ikke gjort mye. Henvisning til fysio hjalp lite når ingen var ledige i byen :/

Herregud. Jeg må lage det når baby kommer ut!

Vi har laga hvert år de siste 5-6 åra nå.. Dette var første gang vi faktisk huska å skrive ned hvor mye vi brukte :p ellers har det bare gått på slump :p
Neste år tror jeg vi kutter litt, for det ble sykt mye :o

Vi har laga hvert år de siste 5-6 åra nå.. Dette var første gang vi faktisk huska å skrive ned hvor mye vi brukte :p ellers har det bare gått på slump :p
Neste år tror jeg vi kutter litt, for det ble sykt mye :o
Haha! Dere får fryse ned litt og ta opp til påska!

Håper hun er på bedringens vei:)
Herregud gjett hvem sovnet og hvem som var våken? :p jeg sovnet pladask kvart på 11 og hun nei hun er våken :p sov nesten en time og haha :p håper henne kan få sove litt så jeg får ryddet og hun får duppen sin :D

N har ikke tid å sove selv om hun er drit trøtt :p lese boka. Boki :p håper hun sover snart så jeg får ryddet :p

Back
Topp