Skravletråd desember

Veldig :( men dette skjer hvert år :p får be samboer evnt stoppe på H&M senere idag å kjøpe ett nytt par til meg. Han må uansett ha lue :o han går aldri med lue, så klager han på at han er så mye forkjøla :p
Haha kjenner meg igjen :p derfor har jeg billig vanter/votter :p her går mannen med vår jakke og klager på at han er mye syk :p haha!

Hehe, lykke til med det:P
Du får skrive en fornuftig liste!

Ja må gjøre det, vanligvis reiser jeg bare med håndbagasje til meg selv og tar det ikke så tungt om jeg glemmer noe. Litt kjipere om jeg glemmer noe nå kjenner jeg Haha

ImageUploadedByBV Forum1450180946.282660.jpg
Endelig sovnet henne :D ligge litt så hun sover godt så skal jeg ta stue og kjøkken tenkte jeg :) vi har det i ett her vi bor nå. Soverom, gang og bad får tas på torsdag :) og vaske gulv og tørke støv tar vi i helgen. Mannen lovet å hjelpe mer til :)

Haha kjenner meg igjen :p derfor har jeg billig vanter/votter :p her går mannen med vår jakke og klager på at han er mye syk :p haha!

Etter det første året begynnte jeg å kle på gubben, lei av at han var smådårlig hele tiden, men nå er han flinkere en meg hahaha;P

Vis vedlegget 151310
Endelig sovnet henne :D ligge litt så hun sover godt så skal jeg ta stue og kjøkken tenkte jeg :) vi har det i ett her vi bor nå. Soverom, gang og bad får tas på torsdag :) og vaske gulv og tørke støv tar vi i helgen. Mannen lovet å hjelpe mer til :)

Å så deilig;)

Back
Topp