Å nei så kjiptAww så søtther sovna min mens vi trilla til butikken. Så klarte jeg å miste vottene mine
La de på vogna så har de falt av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei så kjiptAww så søtther sovna min mens vi trilla til butikken. Så klarte jeg å miste vottene mine
La de på vogna så har de falt av.
Ja syns den grå var fin egGjør detjeg hadde håpet at den genseren skulle være i fler farger enn grå, svart og hvit. Meen det er bedre enn ikke noe
![]()
Då e det ikke lettAkkurat i dag funker ingenting;/
Ja, det ligger noe i det derSå bra. Uten mat og drikke osv.
Håper du finnerPrincess er en av de jag skal innom senere i dag
Jeg gikk tilbake til bunnpris å spurte om de lå der. Så har jeg gått runden jeg pleier å gåÅ nei så kjipt![]()
Ja jeg åJa syns den grå var fin eg
TypiskJeg gikk tilbake til bunnpris å spurte om de lå der. Så har jeg gått runden jeg pleier å gåmen ingen votter
![]()
VeldigTypisk![]()
Haha kjenner meg igjenVeldigmen dette skjer hvert år
får be samboer evnt stoppe på H&M senere idag å kjøpe ett nytt par til meg. Han må uansett ha lue
han går aldri med lue, så klager han på at han er så mye forkjøla
![]()
Hehe, lykke til med det
Du får skrive en fornuftig liste!
Haha høres ut som min samboer det. Går med vindtett jakke og t-skjorte underHaha kjenner meg igjenderfor har jeg billig vanter/votter
her går mannen med vår jakke og klager på at han er mye syk
haha!
Jeg er på 4. tror jegHvilken plass er du på på topp 100?? Jeg er på plass 86![]()
Godt å høreGod morgen ja! Takk for det. Gikk fint!![]()
De er frosne sant?Jepp. Prior sin fantes ikke lenger, nå var det bare den stolte hane. Ikke helt det samme, men funket det og.![]()
Samme her :OHaha høres ut som min samboer det. Går med vindtett jakke og t-skjorte under![]()
Haha kjenner meg igjenderfor har jeg billig vanter/votter
her går mannen med vår jakke og klager på at han er mye syk
haha!
Vis vedlegget 151310
Endelig sovnet henneligge litt så hun sover godt så skal jeg ta stue og kjøkken tenkte jeg
vi har det i ett her vi bor nå. Soverom, gang og bad får tas på torsdag
og vaske gulv og tørke støv tar vi i helgen. Mannen lovet å hjelpe mer til
![]()