Skravletråd desember

Burde ha pakket inn ett lass med gaver, men lille pjuskingen ligger på sofaen med feber på dag 4.... jeg blir smårar snart :)
Tenker vi begynner med de første pakkene i kveld, bursdagsgavene til frøkna i morgen.
Er enda 9 dager til jul så god tid til å pakke inn

Hvordan gikk det i dag ? <3
Det gikk fint! Den ene nyra var fortsatt litt forstørra, men var ingenting å bekymre seg over. Hadde den vært dobbel så stor, så hadde risikoen for uvi vært forhøyet. Så er ikke så alvorlig. Men får en kikk til, siden det er et avvik! Det blir jo fint da. :) og det var fortsatt en gutt, og han lå 2% over gjennomsnittet i størrelse. Så det gjorde heller ingenting. :)

Prøve å sove litt før rydding :) N surkler men hun har ikke så høy feber :) om henne ikke har feber etterpå stikker vi en kjapp tur på ikea for nye tallerkner og bestikk :) må og ha nye ildfaste former. Se hva jeg finner jeg :)

Haha :D
Duppa av selv også :D :P men forsov meg ikke!! Yey!!!

1-2 maskiner om dagen? :O
Jeg må booke tid for hver gang, ja.
Så med andre ord er det kanskje en vaskemaskin som blir vårt neste store kjøp :p haha..
Enten det eller så må jeg kjøpe haugevis av klær i alle størrelser :p
Jeg ville definitivt hatt egen maskin, ja. :p

Det er jo ikke mange kontrollene igjen nå da. Jeg er 36+5

Lurer på hvordan det blir med kontroller nå som det er jul. Er jm på jobb i romjula, eller må jeg prøve å få en time hos fastlegen, som dersom hun er der sikkert har vakt og akutttimer med tilhørende forsinkelser? Eller vente til nyåret?
Min jm er på jobb i romjula ihvertfall. ;)

God dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat :p
Uff da, håper det blir bedre!

Slike dager er fæle:-/. Hatt en fæl natt vi med mini som har klistret deg til meg og våknet sutrete. Knekkebrød var ikke frokost for meg idag så sitter og tenker på hva jeg kan spise som ikke kommer opp igjen.
Håper dere får en koselig hjemmedag idag :-)
Takk, håper du får i deg litt mat :)

God formiddag:)
Æsj, håper formen tar seg opp!
Takk, håper jeg også. Var litt bedre etter dem tørre skiven, men nå er sikkert energien fra den brukt opp så jeg må finne meg noe annet lurt å spise.
Lukter helt forferdelig her da ene kattungen akkurat har vært på do.. gleder meg til den reiser i dag altså! :)

Back
Topp