Skravletråd desember

Her holder den på å regne bort igjen :(
Åh,så kjedelig:/ kommer nok til å regne bort her også*../ m*en akuratt nå er den her ;-)1

Da fikk vi endelig jommet oss ut på trilletur idag :D sol og fint vær, men ganske glatt.. Det gikk da fint :)
Tenkt tanken på trilletur jeg også idag i finværet men med bare bakker for å komme med til turområder her så fristet det lite hvis det er glatt. Får se om vi tar en liten tur bort til lekeplassen om litt :-)

Gud så trøtt jeg er idag ... Er snart ferdig med stua så skal jeg gjøre klar så vi kan lage marsipan tenkte jeg :D

Spennende:D tok dere turen idag?
Nei han sov så lenge på første luren at vi ikke hadde rukket noe særlig annet enn å være med å rydde:-). Men i morgen skal vi til hun ene i barselgruppen som egentlig har startet å jobbe men pga mangel på barnehageplass skulle hun ha en del fri nå i desember:-). Så hun inviterte til førjulskos for oss som ennå går hjemme :-). Så først en tur dit før legen i 14 tiden:-)

Håper du fant mer mat som fristet:)
Uffa, søte pusen...:( trist å gi dem bort da!
Ja, hun ligger akkurat nå å sover under et teppe som tuppa har lagt oppå henne :p men vi kan ikke ha alle, vi har nok med mammapus :)

Er bedre i formen nå :)

Åh,så kjedelig:/ kommer nok til å regne bort her også*../ m*en akuratt nå er den her ;-)1
Bedre enn ikke noe :)
Gubbis sier snøen må komme å regne bort 3 ganger før den blir liggende.. 1 gang igjen her da.

fikk endelig melding fra butikken nå har bilsete ditt ankommen (bare fire uker forsinket) men basen var feil så vi må sende den tilbake og vil få den antagelig neste uke...eller rett før jul .... HJELPES
Hvilket bilsete valgte dere? :) kjedelig når det blir så mye knot.

Fått den mye vaskemaskinen og tørketrommelen i hus :D det feirer jeg med å vaske 5 maskiner på den gamle :p (den nye er ikke på plass enda, da jeg ikke klarer å bære den ned alene..)

Tuppa skal snart til mormor å pynte juletreet og jeg skal sende de pakkene jeg ikke fikk sendt i går. Og lage ferdig middagen, som her halvgjort allerede.

Fått den mye vaskemaskinen og tørketrommelen i hus :D det feirer jeg med å vaske 5 maskiner på den gamle :p (den nye er ikke på plass enda, da jeg ikke klarer å bære den ned alene..)

Tuppa skal snart til mormor å pynte juletreet og jeg skal sende de pakkene jeg ikke fikk sendt i går. Og lage ferdig middagen, som her halvgjort allerede.
Deilig med ny vaskemaskin og tørketrommel da :D men siden det gamle fortsatt funker, hva tenker dere å gjøre med den da? :)

Back
Topp