Er det beste som finnes ❤. Mini her er også en skikkelig kose guttDet høres fantastisk godt ut ♡
Jeg er så glad for at tuppa på 3, 5 er ei skikkelig kosejente ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det beste som finnes ❤. Mini her er også en skikkelig kose guttDet høres fantastisk godt ut ♡
Jeg er så glad for at tuppa på 3, 5 er ei skikkelig kosejente ♡
Oi, det var lite?!5909 innlegg i gårSlår vel den i dag?
På 3. foreløpig. Men kjenner RonjaR puster meg i nakken.Hvilken plass er du på på topp 100?? Jeg er på plass 86![]()
Håper du klarer holde på den!Litt bedre nå. Prøver meg på en havrekjeks akkurat nå![]()
Det skal jeg gjøreDu får oppdatere oss![]()
Det var TV2Hvilken kanal går den på?![]()
Ja takk de hoppas eg og.God formiddaghåper det blir bedre
![]()
Klart det er stas med babyVeldig travle...men vi koser oss og alt er bra ja![]()
Alle skal hilse på snuppa...juleselskaper etc etc...![]()
Skal bli deilig å bli julefin på håret![]()
Hvordan er det med deg og dine?
Ja en stund var det sånn hos oss. De var mannens tlf. Nu er det min som har børjatJa veldig også. Var visst gubben som hadde problemer med sin tlf![]()
God bedringBurde ha pakket inn ett lass med gaver, men lille pjuskingen ligger på sofaen med feber på dag 4.... jeg blir smårar snart![]()
Gubben trenger egentlig ny tlf. Men ikke kommet seg til å kjøpe ny enda åJa en stund var det sånn hos oss. De var mannens tlf. Nu er det min som har børjat
Hihi! Du får gå og gjøre det du skal, så er vi her når du trenger en pust i bakken og.Nei, nå må jeg få gjort litt husarbeid.
Får middagsgjester i dag.
Problemet er bare at dere er så veldig mye mer interessante![]()
Så masse stilig!så kjektFin butikk det der
![]()
25000 i denne tråden idag???Det var da ikke mye, det burde vi slå lett
Princess pleier å ha sånne?Er på jakt etter slike duntøfler av denne typen
Vis vedlegget 151292
Er nok stas for han jaJa og mini storkoser seg![]()
Håper det varer når det kommer en til. ♡Er det beste som finnes ❤. Mini her er også en skikkelig kose gutt
Virker til å gå fint endaHåper du klarer holde på den!
Så Gitte var innom i en annen tråd tidligere idagDe kommer
Sikker tillbacks . Kanske litt travelt nå i desember Mnd