Helt perfektda var man på to bein i dag, litt sent men finnes det en bedre måte å nyte første permisjonsdagen på?
Nyt permisjon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt perfektda var man på to bein i dag, litt sent men finnes det en bedre måte å nyte første permisjonsdagen på?
Jeg skal la andre få sjansen til å vinne jeg.Lyst til å vinne gavekort fra Sne Design???
Klikk her for å åpne luke nummer 15
Hva kunne du tenkt deg å bruke gavekortet på? Se utvalget til Sne Design her
Hurra for nudler i magenJa den henger skikkelig godt i:-/. Skal til legen i morgen så håper han har noe gode forslag. Igår kveld klarte jeg faktisk å holde på nudler:-D. Så slapp å legge meg på tom mage![]()
Ja, hun er litt lei av barnehagen så det er godtHøres koselig ut med hjemmekosedag <3
Åssen er formen din nå? Hjalp det å spise litt?![]()
Ikke bra søte duIkke verre enn vanlig, er bare fryktelig sliten om dager
Takk håper også detTakk, håper du får i deg litt mat![]()
Er på 9. plass med 1.469 innlegg (som er alt for liteHvilken plass er du på på topp 100?? Jeg er på plass 86![]()
Så får prøve med mer nudlerHurra for nudler i magen![]()
Nam, så deilig!Omnomnom! Jeg og mamma laga baileyskuler igårnå er all bakst i boks!
![]()
Det klarer vi lett!5909 innlegg i gårSlår vel den i dag?
Litt bedre nå. Prøver meg på en havrekjeks akkurat nåUff da, håper det blir bedre!
Hva skal du ha da?Har et par andre steder jeg skal sjekke før jeg henter eldste på skolen senere i dag
Men da er også frøkna hjemme så blir faktisk færre muligheter til å hvileIkke bra søte du
Godt mannen skal være hjemme litt framover så du kan hvile litt![]()
Hihi, der er mer behageligOh yes! Egentlig føler jeg at jeg skulle ha trent.. Men F ligger og sover og jeg endte opp med å se på GodMorgen Norge![]()
Det høres fantastisk godt ut ♡Nå er mini våknet og vil ha kosetid med meg. Kryper godt inntil meg og bare koser❤❤. Nyyyyter
Du får oppdatere ossEr veldig spent på det.
Skal steke den i løpet av dagen og smaker i kveld tenker jeg
Uff da. Håper du kvikner noenlunde til!Har ikke mulighet til det
Hvilken kanal går den på?Interessant eksperiment.
Er ikke helt sikker på om jeg likte den eller ikke, så kommer til å se en episode til før jeg bestemmer meg om jeg skal fortsette å se