Må jo nesten det nå som jeg vet de finnesDu får prøve å ha det til middag en dag du og.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo nesten det nå som jeg vet de finnesDu får prøve å ha det til middag en dag du og.![]()
He he![]()
Mannen begynte i går. Tenkte at det skulle bli litt greit, men her sitter jeg med en syk unge og en turbo
Jeg kommerMarinerte et stykke mørbranbiff i rødvin, appelsin, nellik og kanel.
Skal lage roastbiff med julesmak
Hatt en tøff natt?God morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg
Hahadet hadde fyret opp meg!
Lol!!
Ble det for mye av det gode å ha han hjemme sammen med deg?![]()
Fortsatt like kvalm?Egentlig lyst til å gå meg en tur når mini skal sove men så utrolig sliten og kvalm
Håper du finner det snart daNei, var noe jeg ikke fikk tak i
Tusen takkStakkar<3
Masse god bedring til lille jenta di!! Håper hun blir bra igjen raskt <3
Hehe, lykke til med detNei det er ikke det, mitt "problem" blir vel å pakke fornuftig slik at jeg har alt jeg tenger tilgjengelig på flyplass og flyet uten at jeg har med meg for mye Hahaja hun skal være der til over nyttår
![]()
Ja den henger skikkelig godt i:-/. Skal til legen i morgen så håper han har noe gode forslag. Igår kveld klarte jeg faktisk å holde på nudler:-D. Så slapp å legge meg på tom mageFortsatt like kvalm?møkk..
Huff så trassig!Tok for flere år siden når jeg jobba på smitte og blodkreft. Ble nesten tvunget til å ta .. Og jeg reagerte etterpå. Fikk type influensa i ei ukes tid...
HahaHoho jeg vet hva jeg får i julegave av samboer
"Hvilken str bruker du kjære"
Ikke verre enn vanlig, er bare fryktelig sliten om dagerHatt en tøff natt?![]()
Masse masse lykke tilGod morgen! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli nok til at jeg kjøre mot sykehuset. Skal ta UL idag (er i uke 31), for å sjekke om nyrebekkenet til lillebror er poppet tilbake til normal størrelse (var noe utvidet på oul) og hvordan størrelsen hans er generelt. Merker jeg har litt nerver!
HahaHurra! Endelig tirsdagog gubben er på jobb igjen
haha
Så deilig, dada var man på to bein i dag, litt sent men finnes det en bedre måte å nyte første permisjonsdagen på?
Oi, så spennendeMarinerte et stykke mørbranbiff i rødvin, appelsin, nellik og kanel.
Skal lage roastbiff med julesmak