Så flott du har mye melkJeg ammer og ammer. Har sånn melkespreng.. Håper det roer seg til i morgen.
Men spreng er ikke kult..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott du har mye melkJeg ammer og ammer. Har sånn melkespreng.. Håper det roer seg til i morgen.
Marinerte et stykke mørbranbiff i rødvin, appelsin, nellik og kanel.Fortell, fortell![]()
Så herlig daMannen kom å så film med meg etter jeg brøt ut: jeg gråter fordi vi har nesten ikke tid til hverandre og at det er rotete. God mannen minhan skulle visst hjelpe å rydde i morgen
![]()
StakkarsVåken med febersyk jentega hun paracet. Hun sier au :/
Første episode av en dokumentar serie i går.Nei, hva er det?![]()
God morgenGod morgen! Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli nok til at jeg kjøre mot sykehuset. Skal ta UL idag (er i uke 31), for å sjekke om nyrebekkenet til lillebror er poppet tilbake til normal størrelse (var noe utvidet på oul) og hvordan størrelsen hans er generelt. Merker jeg har litt nerver!
God morgenGod morgen.
Er stup trøtt i dag, jeg
God morgenGod morgen alle sammen
Trøtt jeg, kunne ønske jeg snart fikk ei natt med god søvn
God tirsdagGod morgen![]()
God morgenGod morgen. En gang etter fem, var det halv seks? Sovna jeg endelig til igjen.
Det var tungt å stå opp... Det er tungt. Menmen. Sove litt etter jm tenker jeg
God morgenGod morgen. Her har mini vært en skikkelig klegg og mammadalt i natt:-/. Ikke gitt meg noe pause i det hele tatt. Og har absolutt våknet på feil fot i dag for passer han ikke å være med faren
Ha en super dag på jobbenHåper alle får en fin dag, her er det snart tid for jobb
God morgenGodmorgon alle sammenhoppas dere har haft en fin natt og Sovit gott
. idag vakna eg med hodepine
trøtt å lei på denna hodepinen asså
Slike dager er fæle:-/. Hatt en fæl natt vi med mini som har klistret deg til meg og våknet sutrete. Knekkebrød var ikke frokost for meg idag så sitter og tenker på hva jeg kan spise som ikke kommer opp igjen.God dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat![]()
Ja i natt var det utrolig slitsomt. Nå sover han så får vi se om formen min orker en tur i åpen barnehage når han våknerGod morgen
Høres ut som en slitsom natt..
He heHurra! Endelig tirsdagog gubben er på jobb igjen
haha