God morgenGod kveld![]()
hatt en fin dag?
Hadde en flott dag! Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod kveld![]()
hatt en fin dag?
HahaNår gubben utfordrer svangerskap hormonene: grunnen til at vi passer i sammen kjære. Er fordi du ALTID skal ha rett og jeg bryr meg ikke om jeg har rett eller ikke.....
Det går nok veldig fintikke så lang flytur heldigvis!
Skal snuppa til pappaen sin?![]()
Nei, hva er det?Noen som ser Petter uteligger?
Tenker du barnetrygd?Ligger her å tenker me får väl pengar fra nav för juleller tenker eg feil
Ble opptatt med å pakke gaverHer var det stilla ikveld .
Godt spørsmålDet er jo ikke mange kontrollene igjen nå da. Jeg er 36+5
Lurer på hvordan det blir med kontroller nå som det er jul. Er jm på jobb i romjula, eller må jeg prøve å få en time hos fastlegen, som dersom hun er der sikkert har vakt og akutttimer med tilhørende forsinkelser? Eller vente til nyåret?
Halv ni er timen, så må kjøre om et kvarter ca. Har et stykke til sykehuset, og hører rykter om at det er glatt i dag.
Tusen takk!
Hva blir det da?Hoho jeg vet hva jeg får i julegave av samboer
"Hvilken str bruker du kjære"
Jade er noe for seg selv haha.
Vaskehjelp er ikke problemet, det er ryddingen.... Vaske skal vi klare, det vi gidder, men det er rotet...Ville ha fått noen til å komme og vaske for deg. Jeg vurderte å få en vaskehjelp før jul selv, men nå har jeg jo født, og mamma kommer i morgen og kan hjelpe litt. Ser litt lysere ut nå enn da jeg var høygravid og diger som et fjell.. Selv om bekkenet mitt fremdeles er helt på tur.
Duppa vist av igjen jeg
Goood mooorning![]()
Med baby i hus så vasker vi minst 1-2 maskiner hver dag![]()
Aaah vaskekjeller, må du booke tid osv?
Tror ikke JM bryr seg om sånt. Du er høygravid, og da er det unntakstilstand. Synes helt ærlig at du gjør over gjennomsnittet mye om dagen i forhold til hvor nærme termin du er. Sleng deg på sofaen med god samvittighet!Vaskehjelp er ikke problemet, det er ryddingen.... Vaske skal vi klare, det vi gidder, men det er rotet...
Jeg var ikke kommet så langt at det var annenhver uke i jula med forrige, hun er jo født i slutten av februar. Så en gang i mnd var ingen problem, men nå 15.12 og om to uker er jo da 29.12... Vi får se hva hun setter opp eller sier.Godt spørsmåljeg har aldri vært på kontroller rundt jul
Håper alle får en fin dag, her er det snart tid for jobb
Hurra! Endelig tirsdagog gubben er på jobb igjen
haha
Mannen gjør det meste, ikke jeg...Tror ikke JM bryr seg om sånt. Du er høygravid, og da er det unntakstilstand. Synes helt ærlig at du gjør over gjennomsnittet mye om dagen i forhold til hvor nærme termin du er. Sleng deg på sofaen med god samvittighet!
Hoho jeg vet hva jeg får i julegave av samboer
"Hvilken str bruker du kjære"