Mm låter gottTakk
Håper det.
Roastbiff med julesmak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm låter gottTakk
Håper det.
Roastbiff med julesmak![]()
Han skjønner nok ingenting når jeg kommer gråtende ut av soverommet etterpåUff de e ikke lett å vara gravid å hormonell men ikke lett för stakkarns mennen heller,
UFF de og ja . Allt de me damer ska ha i tilleggHar ikke gjort det siden svangerskapet.
Kom med tanta
Det finner jeg ut av i morgenMm låter gott![]()
Har noen veldig skjønne barn daUFF de og ja . Allt de me damer ska ha i tillegg![]()
UFF dåHan skjønner nok ingenting når jeg kommer gråtende ut av soverommet etterpå
Nei vi har faktisk ingen andre planerså deilig å bare ta dagene som de kommer!
Ja, da er det på tide du drar til Bergen igjen!![]()
Høres kjent utÅååå snart er kyllingen klarforresten så er jeg sånn gjør ikke mannen det han skal lar jeg det bare være sånn til han rydder/vasker selv
ender med at jeg må ta det fordi det irriterer meg
![]()
Ohh ja de e värd detHar noen veldig skjønne barn da![]()
Ja der e du ikke ensam om det. Händer her oxåÅååå snart er kyllingen klarforresten så er jeg sånn gjør ikke mannen det han skal lar jeg det bare være sånn til han rydder/vasker selv
ender med at jeg må ta det fordi det irriterer meg
![]()
Godkvell vet ej vart dagen har blitt av . Den har gått fort. Hur har du haft det då?God kveld
hatt en fin dag?
Det er akkurat det det er...Ohh ja de e värd det![]()
Hvilke penger tenker du på.Ligger her å tenker me får väl pengar fra nav för juleller tenker eg feil
Du kan jo fremdeles bake daAngrer litt på at jeg ikke bakte det nå altså![]()