Har et par andre steder jeg skal sjekke før jeg henter eldste på skolen senere i dagHåper du finner det snart da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har et par andre steder jeg skal sjekke før jeg henter eldste på skolen senere i dagHåper du finner det snart da![]()
God formiddagGod dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat![]()
Hahanyt alenetid med tassen!
Det hørtes artig ut, tror kanskje jeg har sett reklame om det..Første episode av en dokumentar serie i går.
12. november i fjor forlot Petter familien for å bo som uteligger i Oslo i 52 dager.
Den serien følger han
Så deilig, sender du litt hitover?Omnomnom! Jeg og mamma laga baileyskuler igårnå er all bakst i boks!
![]()
Løper inn for å være medLyst til å vinne gavekort fra Sne Design???
Klikk her for å åpne luke nummer 15
Hva kunne du tenkt deg å bruke gavekortet på? Se utvalget til Sne Design her
Æsj, håper du slapp å vente lenge?!Blæ.
Det står 9.30 på timelappen min.
Sekretæren så meg når jeg kom og jeg hørte hun sa navnet til jm og "her kom hun" da vi kom ca 9.25.
Timen min er jo snart omme..
Og jeg har ikke kommet inn enda.
Jeg kommernam nam
Oi, så spennende
Sikkert knallgodt!
Oii, ja drt var lenge mellom hver gang. Hvor langt har du? Ned til rumpa?Nei, det går lang tid, og jeg ber dem stort sett ta mer.
Sist jeg klippet meg er vel...halvannet år siden?
Jeg har langt hår
Så deilig, sender du litt hitover?
God formiddagHei på dere![]()
Travelt her![]()
Hvordan står det til?![]()
Her er det frisør, ikea og juleverksted i dag...puuuhh!
Håper formen blir bedre snartJa i natt var det utrolig slitsomt. Nå sover han så får vi se om formen min orker en tur i åpen barnehage når han våkner![]()
Haha...flaks for han da at du fikk latterkick isteden for raseriJeg kjente boblene begynte å koke opp hormonene, men av en eller annet grunn fikk jeg latterkrampe pga det useriøse tryne til gubben da jeg så ansiktet han LOL
God dag. Her begynte dagen rett i Dass. Gledene ved å være gravid. Nå ligger jeg langflat på sofaen å prøver å få i meg litt mat.
Tuppa og jeg har hjemmekose dag i dag, blir sikkert bedre når mor har fått i seg litt mat![]()
Interessant eksperiment.Det hørtes artig ut, tror kanskje jeg har sett reklame om det..![]()
Selvfølgelig gjør jeg detJa, det ble 250 kuler, så kan vel avse noen få
Tar du imot?![]()
Veldig travle...men vi koser oss og alt er bra jaGod formiddag
Travle dager hos dere! Alt bra??![]()
Det var da ikke mye, det burde vi slå lett5909 innlegg i gårSlår vel den i dag?