Skravletråd :)

Tok cb i dag. Som viste 2-3 uker. Var ikke 3 + som jeg trodde, men allikevel en økning fra forrige gang iallfall :) 5+4 i dag.
 
Au! Nok en dag med migrene.
Er bare så jævlig når det er 40 grader ute.
Uff :-( jeg slet forferdelig mye med migrene første trimester forrige gang... Har aldri migrene ellers... Er det noe hormonelt som påvirker det?
 
Uff :-( jeg slet forferdelig mye med migrene første trimester forrige gang... Har aldri migrene ellers... Er det noe hormonelt som påvirker det?

Ja, migrenen eskalerte i forrige graviditet. Var innlagt på Nervologiske i en periode også..
Den ble ved å være der etter graviditeten også..så barselen var ikke helt konge.
 
Ja, migrenen eskalerte i forrige graviditet. Var innlagt på Nervologiske i en periode også..
Den ble ved å være der etter graviditeten også..så barselen var ikke helt konge.
Uff :-( verre enn meg med andre ord. Får håpe det ikke blir like ille denne gangen.
 
Kanskje du kan se om du kan finne noen mer "sunne" godterier? Jeg skjønner godt at det blir vanskelig å holde seg unna....hehe jeg har allerede gått opp 2,5 kg....så det blir vel ingen kontrollert vektoppgang her i gården som jeg hadde planlagt....
Prøver jo det, men har jo ikke lyst på det! Heldigvis over verste kneika nå! Nå har jeg bare lyst på mat hele tida! Men nå skal veggene i kjelleren beises, så da kommer jeg meg i allefall opp av sofaen og kanskje jeg er så sliten at jeg bare sovner etterpå :p lov å håpe ;-)
 
He he! Syns det er greit å sjekke da... etter mine beregninger bør den vise 3+ i dag. Men jeg kan også være kortere på vei. Så vi får se :p orker ikke komme meg opp av senga helt ennå ;P
Spennende ;)
 
Tok cb i dag. Som viste 2-3 uker. Var ikke 3 + som jeg trodde, men allikevel en økning fra forrige gang iallfall :) 5+4 i dag.
Jeg skjønner meg tydeligvis ikke på de cb målingene. For om den viser 2-3 så er det vel frem til 5+ 0? Eller er det jeg som ikke forstår? Forsøker nemlig å finne ut hvor langt på vei jeg er selv :p
 
Jeg skjønner meg tydeligvis ikke på de cb målingene. For om den viser 2-3 så er det vel frem til 5+ 0? Eller er det jeg som ikke forstår? Forsøker nemlig å finne ut hvor langt på vei jeg er selv :p
Det er i utgangspunktet det som er tanken ja... Men man må ta de testene med en klype salt, da hcg-nivået hos gravide varierer veldig fra person til person :)
 
Usj! Sjokolade er herved det verste i verden :yuck: (hilsen sjokoman). Flere som har fått stygga på ting?
Jepp! Så og si all middagsmat (bare tanken på det faktisk) får meg til å ville kaste opp... Saltkjeks og polarbrød står i høy kurs om dagen :p
 
Jeg skjønner meg tydeligvis ikke på de cb målingene. For om den viser 2-3 så er det vel frem til 5+ 0? Eller er det jeg som ikke forstår? Forsøker nemlig å finne ut hvor langt på vei jeg er selv :p
Det bolleovnen sa :) jeg er usikker selv på hvor langt jeg er på vei men ble ikke kloke av cb. Er 5+4 i dag men testen viste 2-3. En økning fra forrige gang da den viste 1-2... Men den er egentlig ikke en indikator på noe som helst annet enn økning... :) like greit å spare pengene sine tenker jeg :) evt blodprøve hos legen da
 
Det bolleovnen sa :) jeg er usikker selv på hvor langt jeg er på vei men ble ikke kloke av cb. Er 5+4 i dag men testen viste 2-3. En økning fra forrige gang da den viste 1-2... Men den er egentlig ikke en indikator på noe som helst annet enn økning... :) like greit å spare pengene sine tenker jeg :) evt blodprøve hos legen da
Sant :) Blir spennende å se. For ifølge min siste menstruasjon så er jeg 6+6, men ifølge CB var jeg 2-3 (4-5 uker) på lørdag ..... Det er jo litt forskjell syns jeg!
 
Føler vi er litt dårlig på å time jeg og min samboer :p Jeg hadde fast jobb som jeg sa opp rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Sa opp fordi jeg ønsket en jobb litt nærmere. Takket ja til ett vikariat ett annet sted før jeg sa opp, med indikasjon på at jeg får fast etterhvert. Men nå er jo jeg blitt gravid, og begynner ikke i den nye jobben før 1. Oktober!! Hadde jeg visst dette, hadde jeg jo aldri giddet å si opp min faste stilling fremfor ett vikariat.... Grubler I natten fordi det er så varmt at jeg ikke får sove ;)
 
Sant :) Blir spennende å se. For ifølge min siste menstruasjon så er jeg 6+6, men ifølge CB var jeg 2-3 (4-5 uker) på lørdag ..... Det er jo litt forskjell syns jeg!
Men det er store individuelle forskjeller på hcg nivå hos kvinner. Så det trenger ikke bety noe som helst :)
 
Når jeg testet kom det også opp 1-2 uker, men i mitt hode og utifrå siste mens skulle jeg da være over 4 uker på vei..
 
Når jeg testet kom det også opp 1-2 uker, men i mitt hode og utifrå siste mens skulle jeg da være over 4 uker på vei..
Samme som meg det da. Håper det er jeg som produserer litt lite hcg, og at jeg heller er 7 uker enn 5 uker ;-D
 
Når jeg testet kom det også opp 1-2 uker, men i mitt hode og utifrå siste mens skulle jeg da være over 4 uker på vei..
Samme som meg det da. Håper det er jeg som produserer litt lite hcg, og at jeg heller er 7 uker enn 5 uker ;-D
 
Back
Topp