Skravletråd :)

Isj første dagen jeg føler meg guffen.. Hvordan går det med formen deres?

Konstant kvalm fra rundt 12 på formiddagen og til jeg legger meg. Det hjelper å være i litt aktivitet og spise frukt + drikke masse vann med lime. Setter jeg meg ned i sofaen blir jeg bare dårligere :s

Isj første dagen jeg føler meg guffen.. Hvordan går det med formen deres?
Jeg føler meg tung og oppblåst i magen, stinn til alle døgnets tider.. Våkner med hodepine, men den forsvinner som regel etter frokost.. Men bortsett fra det har jeg det veldig fint om dagen.. :)

Har hat mye hodepine de siste dagene.
Føler også at jeg har fått mage..

Bleh, dette er så dårlig timing, en aktiv sommerferie hvor vi knapt er på samme sted på flere uker, også blir graviditetstesten positiv de 36 timene vi er hjemme samtidig o_O Og nå sitter jeg hjemme alene og bannes over at det ikke en gang er en klem å få :(

Bleh, dette er så dårlig timing, en aktiv sommerferie hvor vi knapt er på samme sted på flere uker, også blir graviditetstesten positiv de 36 timene vi er hjemme samtidig o_O Og nå sitter jeg hjemme alene og bannes over at det ikke en gang er en klem å få :(
Uffe!! :-(

Noen andre som er inne å sjekker aprilforumet av og til? Spent på når første flytter inn:p

Sent from my iPad using BV Forum

Noen andre som er inne å sjekker aprilforumet av og til? Spent på når første flytter inn:p

Sent from my iPad using BV Forum
Har kikka litt der ja :P he he... Bør være noen der nå egentlig...

Jeg er så spent på dagens legetime! Håper håper jeg kan få reise direkte på ultralyd i dag ;) er så utrolig nervøs for at det ikke skal være noe spire i magen! Ingen symptomer på graviditet.. :O nesten ikke sovet i natt!

Jeg er så spent på dagens legetime! Håper håper jeg kan få reise direkte på ultralyd i dag ;) er så utrolig nervøs for at det ikke skal være noe spire i magen! Ingen symptomer på graviditet.. :O nesten ikke sovet i natt!

Masse lykke til på dagens legetime! Håper også du kan få komme til tidlig UL nå så raskt som mulig, ellers blir det vel for lite søvn på deg for tiden...
Skjønner din bekymring. Fortell det til legen du også, at du ikke får sove fordi du ligger våken av bekymring, kanskje det hjelper på at du får komme tidligere inn.

:Heartbigred

Masse lykke til på dagens legetime! Håper også du kan få komme til tidlig UL nå så raskt som mulig, ellers blir det vel for lite søvn på deg for tiden...
Skjønner din bekymring. Fortell det til legen du også, at du ikke får sove fordi du ligger våken av bekymring, kanskje det hjelper på at du får komme tidligere inn.

:Heartbigred

Håper det!! Tar med meg mannen i dag, kanskje hjelper det at han også maser og stiller litt spm! Utmattende å gå slik! :(

Lykke til på legetime! Krysser alt jeg har for at du får ultralyd hvor du kan se en sprell levende reke ;)

Så spennende med tidlig ul! Håper jeg kan få det denne gangen også, men må sikkert gå privat da :\

Huff, ferien nærmere seg med stormskritt!
Kjenner jeg gruer meg til å dra tilbake på jobb, overhodet ikke klar for det.

Back
Topp