Ånei, nå kom det noen dråper blod Hvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, nå kom det noen dråper blod Hvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!
Babyverden har jo en egen. Men hos meg viser den en dag feil. Ellers har jeg womanlog pregnant. Helt Ok. Liker babyverden sin best, på grunn av informasjonen. Med womanlog kan man loggføre symptomer, vekt osv...Noen som har en bra baby app å anbefale? En som viser hvor langt man er på vei og slikt..
Jeg liker veldig godt gravid og baby sin også babyverden!Noen som har en bra baby app å anbefale? En som viser hvor langt man er på vei og slikt..
Åh.. Jeg har litt mareritt om det jeg!Drømte at jeg får tvillinger i natt tviler på at det er en sann drømmer da
Klikker hele tida!! Har slettet og lastet ned på nytt 2 ganger bare i dag!!BV appen "klikker" hos meg, virker den hos dere?
Jeg har gitt den opp for en stund Sletter og laster ned ny som virker en halv dag, før den klikker på nytt. Tenker det er no bugs eller noe, venter noen dager og prøver på nytt da. Kanskje de klarer å fikse det etterhvertBV appen "klikker" hos meg, virker den hos dere?
Hat ikke hatt noe problemer med den!Klikker hele tida!! Har slettet og lastet ned på nytt 2 ganger bare i dag!!