Ånei, nå kom det noen dråper blod
Hvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!
Ånei, nå kom det noen dråper blodHvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!
Ånei, nå kom det noen dråper blodHvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!
Babyverden har jo en egen. Men hos meg viser den en dag feil. Ellers har jeg womanlog pregnant. Helt Ok. Liker babyverden sin best, på grunn av informasjonen. Med womanlog kan man loggføre symptomer, vekt osv...Noen som har en bra baby app å anbefale? En som viser hvor langt man er på vei og slikt..![]()
Jeg liker veldig godt gravid og baby sin også babyverden!Noen som har en bra baby app å anbefale? En som viser hvor langt man er på vei og slikt..![]()
Åh.. Jeg har litt mareritt om det jeg!Drømte at jeg får tvillinger i natttviler på at det er en sann drømmer da
![]()
Klikker hele tida!! Har slettet og lastet ned på nytt 2 ganger bare i dag!!BV appen "klikker" hos meg, virker den hos dere?
Jeg har gitt den opp for en stundBV appen "klikker" hos meg, virker den hos dere?
Hat ikke hatt noe problemer med den!Klikker hele tida!! Har slettet og lastet ned på nytt 2 ganger bare i dag!!