Skravletråd :)

Ånei, nå kom det noen dråper blod :( Hvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!
 
I kveld skal vi hjem fra ferie, skal bli godt, men ikke å starte på jobb da.
 
Ånei, nå kom det noen dråper blod :( Hvis jeg mister igjen nå, vet jeg ikke hva jeg gjør!

Noen dråper trenger jo ikke bety noe som helst. Jeg tror det er flere her inne som har gjort det, også går det helt fint. Krysser fingre for at det ikke blir mer.
 
Takk for oppmuntrende ord. Vet at det er mange som opplever blødning i svangerskapet uten at det er noe galt, så håper selvfølgelig at det bare er en uskyldig blødning :shy: Men jeg har mistet mange ganger nå, og er veldig redd for at det skal skje igen. Er på ferie i Spania, så kan uansett ikke gjøre annet enn å vente å se hva som skjer...
 
Noen som har en bra baby app å anbefale? En som viser hvor langt man er på vei og slikt.. :)
 
Noen som har en bra baby app å anbefale? En som viser hvor langt man er på vei og slikt.. :)
Babyverden har jo en egen. Men hos meg viser den en dag feil. Ellers har jeg womanlog pregnant. Helt Ok. Liker babyverden sin best, på grunn av informasjonen. Med womanlog kan man loggføre symptomer, vekt osv...
 
Jeg har en som heter "min kalender". I google play. Der holder man styr på det meste, ikke bare graviditet. Veldig fin! :) men, den er ikke spesifikk til graviditet da.
 
Takk alle sammen, da ble det babyverden-app på meg :) spennende å følge med på hva som skjer uke for uke!
 
BV appen "klikker" hos meg, virker den hos dere?
 
BV appen "klikker" hos meg, virker den hos dere?
Jeg har gitt den opp for en stund :p Sletter og laster ned ny som virker en halv dag, før den klikker på nytt. Tenker det er no bugs eller noe, venter noen dager og prøver på nytt da. Kanskje de klarer å fikse det etterhvert :)
 
Back
Topp