Skravletråd :)

Oiiii, så utrolig flott gravidmage du har fått :happy:.

Jeg fikk mage i uke 30 sist, men er 16kg lettere i denne graviditeten.

Jeg hadde håpet den holdt seg borte en stund til.
Spent på om jeg får på buksene mine når jeg kommer hjem fra ferie.
 
Mye omdiskutert dette beltet på nettet ser jeg. Men er jo absolutt ingen forskning på om beltet har funksjon eller ikke. Tenker jeg vil bruke det. (Bedre med enn uten). Husker ikke når jeg tok det i bruk ved mine første svangerskap. Ser noen plasser står det fra mnd 2.
 
Mye omdiskutert dette beltet på nettet ser jeg. Men er jo absolutt ingen forskning på om beltet har funksjon eller ikke. Tenker jeg vil bruke det. (Bedre med enn uten). Husker ikke når jeg tok det i bruk ved mine første svangerskap. Ser noen plasser står det fra mnd 2.
Ingenting som tyder på at det er sikrere enn et vanlig bilbelte. Men mulig det er mer komfortabelt. Jeg har iallfall ikke tenkt å bruke penger på det :)
 
Ikke jeg heller, savnet det heller ikke o første svangerskap.
 
Mye omdiskutert dette beltet på nettet ser jeg. Men er jo absolutt ingen forskning på om beltet har funksjon eller ikke. Tenker jeg vil bruke det. (Bedre med enn uten). Husker ikke når jeg tok det i bruk ved mine første svangerskap. Ser noen plasser står det fra mnd 2.
Jeg synes det er veldig behagelig å bruke :)
 
Ligger våken. Snufsete. Allergi mot midd som bare har tatt helt av!!! Venter på at allergitabletten skal virke!!!!! Omg
 
Back
Topp