Fru utålmodig..
Flørter med forumet
Lykke til på legetime! Krysser alt jeg har for at du får ultralyd hvor du kan se en sprell levende reke
Ja!! Og akkurat det skjedde!! Et lite levende embryo!! Er så utrolig lettet og glad!! Mirakeler skjer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på legetime! Krysser alt jeg har for at du får ultralyd hvor du kan se en sprell levende reke
Grattis underbara nyheter kos dig massa nu och njut resten av tidenJa!! Og akkurat det skjedde!! Et lite levende embryo!! Er så utrolig lettet og glad!! Mirakeler skjer!!
Samme her begynner igjen på mandag. Du da?Huff, ferien nærmere seg med stormskritt!
Kjenner jeg gruer meg til å dra tilbake på jobb, overhodet ikke klar for det.
Gratulerer så myeJa!! Og akkurat det skjedde!! Et lite levende embryo!! Er så utrolig lettet og glad!! Mirakeler skjer!!
Gratulerer! Så flott Kan tenke meg du er lettet nå jaJa!! Og akkurat det skjedde!! Et lite levende embryo!! Er så utrolig lettet og glad!! Mirakeler skjer!!
Samme her begynner igjen på mandag. Du da?
Oiiii, så utrolig flott gravidmage du har fått .
Ingen vits i å ha gravidbelte. Gjør ikke noe mer nytte for seg enn et vanlig bilbelte...Når begynner dere bruke gravidbelte i bil?? Er det etter uke 12 når livmoren vokser ut av bekkenet?
Ingenting som tyder på at det er sikrere enn et vanlig bilbelte. Men mulig det er mer komfortabelt. Jeg har iallfall ikke tenkt å bruke penger på detMye omdiskutert dette beltet på nettet ser jeg. Men er jo absolutt ingen forskning på om beltet har funksjon eller ikke. Tenker jeg vil bruke det. (Bedre med enn uten). Husker ikke når jeg tok det i bruk ved mine første svangerskap. Ser noen plasser står det fra mnd 2.
Jeg synes det er veldig behagelig å brukeMye omdiskutert dette beltet på nettet ser jeg. Men er jo absolutt ingen forskning på om beltet har funksjon eller ikke. Tenker jeg vil bruke det. (Bedre med enn uten). Husker ikke når jeg tok det i bruk ved mine første svangerskap. Ser noen plasser står det fra mnd 2.
Gratulerer så fantastiskJa!! Og akkurat det skjedde!! Et lite levende embryo!! Er så utrolig lettet og glad!! Mirakeler skjer!!
Gratulerer så fantastisk