Skravletråd :)

snøhvit

Flørter med forumet
Vi bør da ha en skravletråd her inne :) Så her kan alle skravle i vei, å bli kjent med hverandre.
 
I dag føler jeg meg skikkelig gravid! Har sovet mange timer i natt, sovna på sofaen i ettermiddag, sovna nesten med kveldsen... Og jeg er så oppblåst at det gjør vondt!
Hvordan er det med dere damer?
Så gøy å se at det kommer flere og flere til Mars :D
 
Føler meg ikke gravid idag :p haha
 
Lite symptomer her, men er veldig trøtt i disse dager, det er egentlig det eneste. Må ofte tisse også, er på do i ett sett.

Jeg strikker også :)
 
Grunnen til at jeg er redd er nok fordi jeg ikke har noen symptomer :p

Eller hvisking snur meg for fort eller reiser neg for fort opp. Da strekker deg skikkelig ved skambenet der.
 
Jeg er så redd for å miste selv..selvom jeg et 2 gangs.gleder meg til å se hjerte slå. Blir roligere da :)
 
ingen spesielle symtomer her, har termin 1 mars..strekker litt i magen og litt smerter ssamme som sist graviditet,ellers ingenting,så litt bekymret...
 
Herregud det skulle ikke vært mulig. Jeg er sulten konstant. Går ikke mer enn 1,5 time så er jeg sinnsykt sulten.

Spiste middag for 1 time siden og er like sulten :))
 
Jeg strikker!

Jeg er litt trøtt og ømme bryster. I går stakk det helt sinnsykt i eggstokkene, fikk nesten ikke sove.
 
Nervøs for å miste her også, jeg har tatt et par ekstra tester de siste dagene og synes ikke streken blir så mye sterkere, nesten omvendt. Så nå er det full stopp på testing, og bare mange fingre krysset istedet for at dette skal gå bra.
 
Back
Topp