Skravletråd :)

Ja der har du et lite dilemma :p ellers så kan du jo strikke noe i nøytrale farger :)

Joda, men hentesettet er jo så fint å ha i dus rosa eller dus blå, og jeg er ikke erfaren eller kjapp nok til å strikke 2 helt komplette sett, er ikke rutinert nok :p
 
Jeg har et i blått fra før, men kommer nok til å strikke ny hvis det viser seg at det er gutt :)

Ja, det er kos med litt nytt strikk. Jeg stresser ikke med det ennå, vi får se når UL nærmer seg om vi vil vite eller ei. Om jeg ikke vet så blir det vel kanskje et sett i hvitt med tilbehør som lue og sokker i rosa/blått :)
 
Ja, det er kos med litt nytt strikk. Jeg stresser ikke med det ennå, vi får se når UL nærmer seg om vi vil vite eller ei. Om jeg ikke vet så blir det vel kanskje et sett i hvitt med tilbehør som lue og sokker i rosa/blått :)

Jeg gidder ikke strikke før nærmere november desember tror jeg :) :)
 
Jeg skal strikke hentesettet fra ministrikk.no i hvitt :)
 
Herregud det skulle ikke vært mulig. Jeg er sulten konstant. Går ikke mer enn 1,5 time så er jeg sinnsykt sulten.

Spiste middag for 1 time siden og er like sulten :))
Åååå så godt å høre at vi er flere, kommer jo til å trille snart. Føler jeg spiser hele tiden. Også er jeg så kvalm, så når jeg ikke spiser blir kvalmen enda verre :(
 
Trøtt og uggen er jeg...vi drar på ferie i dag, skal kjøre mange timer :(
 
Back
Topp