Skravletråd :)

Jeg nyter en foreløpig kvalme-fri graviditet, men allikevel er det tidvis vanskelig å tro at man er gravid når tegnene er så få! Måtte fortelle nestleder på jobb at jeg er gravid i går, fordi jeg måtte si nei til å jobbe noe mer ekstra! Blir nok å søke svangerskapspenger for meg. Kan ikke tilrettelegges for meg på jobb, så blir rart å skulle gå hjemme i 6-7 mnder før jeg skal gå hjemme et år med baby! Flere som er i samme situasjon?
 
Gleder meg til å begynne å shoppe!!!
 
Det er litt kjedelig med nr 2 er at man har alt fra før..
 
Kommer til å få berserk i butikkene etter uke 12. Har lyst til å handle alt med en gang. Men man får jo ofte en del av foreldre og svigerforeldre så må prøve å beherske meg. Litt iallfall. Håper de kan se kjønnet i uke 18. Mannen ønsker at det skal være en overraskelse men jeg vil veldig gjerne vite det. Han har to fra før å da viste de ikke hva det var. Så nå synes jeg at jeg kan få bestemme
 
Ja det skjønner jeg, men den nye babyen fortjener noe nytt også, kan du tenke :) :) Hihi

Joda, men de meste er ganske nytt. Jeg vet hva jeg evt trenger mer av..
 
I dag skal jeg på UL, faktisk ganske spent. Greit å få vite om det er noe der eller ikke..
 
Back
Topp