Arielda
Forelsket i forumet
Er det noen over 30 her?
Jeg er 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen over 30 her?
Jeg er 36Jeg er 34
Jeg blir 32år neste onsdagEr det noen over 30 her?
Jeg også! Bare lyst til å sove, og orker ingenting. Var heller ikke så trøtt i mitt første svangerskap :-oEr såååå trøtt "syterheledagen"..Kan ikke huske eg var så trøtt sist :O
Dere som er gravide med nr 2. Hvor gammel er deres første barn ? min lille gutt er 16 mnd.
Jeg også! Bare lyst til å sove, og orker ingenting. Var heller ikke så trøtt i mitt første svangerskap :-o
Ja, går rundt i halvsøvne hele dagen. Føler meg direkte fjern om dagen. HeheEkstra vanskelig når en ikke kan sove på dagtid..
Jeg er 31Er det noen over 30 her?
Samme her!!! Så trøtt!!!!Ja, går rundt i halvsøvne hele dagen. Føler meg direkte fjern om dagen. Hehe
Grusomt å føle man ikke fungerer normalt!Samme her!!! Så trøtt!!!!
Dere som er gravide med nr 2. Hvor gammel er deres første barn ? min lille gutt er 16 mnd.
Er det noen over 30 her?
Min gutt er også 16 mnd Da blir det ca 2 år aldersforskjell, og det er jo perfektDere som er gravide med nr 2. Hvor gammel er deres første barn ? min lille gutt er 16 mnd.
Jeg er 36
Jeg har to barn, han eldste er 10år og hun minste er 5,5år, blitt 6 år når emne kommer til verden De er i fra tidligere ekteskap.Dere som er gravide med nr 2. Hvor gammel er deres første barn ? min lille gutt er 16 mnd.
Ja, går rundt i halvsøvne hele dagen. Føler meg direkte fjern om dagen. Hehe