Skravletråd :)

Godt å høre at det er flere som er trøtte!! Sov 9 timer i natt, klarte likevel å forsove meg på jobb... hehe! Har jo null energi! Er heldigvis velsignet med en hjelpsom og tålmodig samboer <3
Så heldig da :) min samboer har heldigvis ferie nå så han tar seg av lille gutt om morgenen slik at jeg får hvilt ut, men selv om jeg har fått 8-9 timers søvn vil jeg fortsatt bare legge meg å sove. Håper det går over snart :)
 
Så heldig da :) min samboer har heldigvis ferie nå så han tar seg av lille gutt om morgenen slik at jeg får hvilt ut, men selv om jeg har fått 8-9 timers søvn vil jeg fortsatt bare legge meg å sove. Håper det går over snart :)

Så heldige vi er! Siden vjeg og samboer venter vår første er han nok like spent og forventningsfull som meg, derfor hjelper han nok litt mer til enn det han vanligvis gjør! Selv om han er kjempeflink i utgangspunktet :D
 
Her tar mannen null hensyn, tror han har glemt at jeg er gravid..hahah.
 
Så heldige vi er! Siden vjeg og samboer venter vår første er han nok like spent og forventningsfull som meg, derfor hjelper han nok litt mer til enn det han vanligvis gjør! Selv om han er kjempeflink i utgangspunktet :D
Helt enig! :) deilig å få litt ekstra hjelp.
 
Dere gjør på i kveld da?
Her ser vi criminal minds-å jeg strikker.
strax natt tror jeg.men mannen har ferie da-så d er litt greit:D
 
Er lei av å være trøtt, men ikke finne roen når jeg skal sove :-(
 
Lurte bsre på om det er noe vits å gjøre det? Kun nysgjerrig

Eg veit at mange synest de e dumt og bortkastet å ta test heile tida, men eg tar de fordi eg vil bekrefta at eg er fortsatt gravid og at hcg min stiger. Siste graviditet so gjekk testane fra 3+ til 2-3 og ein dag seinare til 1-2, då viste eg at ein sa va på vei so eg bestilte ein time hos legen for å bekrefte og tok ei blod prøve og hcg va på 24 :/ dagen etterpå begynte eg å blød :( Graviditet endte i sa :( Derfor testa eg :)
 
Eg veit at mange synest de e dumt og bortkastet å ta test heile tida, men eg tar de fordi eg vil bekrefta at eg er fortsatt gravid og at hcg min stiger. Siste graviditet so gjekk testane fra 3+ til 2-3 og ein dag seinare til 1-2, då viste eg at ein sa va på vei so eg bestilte ein time hos legen for å bekrefte og tok ei blod prøve og hcg va på 24 :/ dagen etterpå begynte eg å blød :( Graviditet endte i sa :( Derfor testa eg :)


Tusen takk for godt svar Det var trist å høre, krysser fingrene denne gangen
 
Spørsmål: er det vanlig å flytte midt på natten? I går natt begynte det jammen med å flytte inn folk i leiligheten ved siden av. Klokken 1 på natten. Jeg våknet selvsagt av dette og kjente jeg ble kjempe irritert! Det kan da umulig være normalt tenker jeg... o_O
 
Spørsmål: er det vanlig å flytte midt på natten? I går natt begynte det jammen med å flytte inn folk i leiligheten ved siden av. Klokken 1 på natten. Jeg våknet selvsagt av dette og kjente jeg ble kjempe irritert! Det kan da umulig være normalt tenker jeg... o_O

Om du spøre meg so er de nei, men folk gjere alt mulig til dagsdato uten å ta hensyn til noken andre dessverre :/ Du kan seie fra til dei;) Og der kor du bur, har dåkke denne regelen at etter kl 23 so skal de være stiller? :) Du kan bruke den mot dei;)
 
Åjadda, er vanlige husregler her om at man skal holde ro etter klokken 23. ☺
Jeg var nå faktisk å banket på til de rundt kl halv 2 med spørsmål om de kunne være litt stille. Sikkert ikke det beste møtet med nye naboer, men fy så irritert jeg var.. Og så er jeg jo så hormonell i tillegg! Måtte holde meg selv godt i fletten for å kunne holde en fin tone der jeg stod kvalm i pysjen og hamret på døren deres.. o_O
 
Back
Topp