SolaChristine☀️
Andre møte med forumet
Fortsetter du å teste?Tok ein test i stad og den viste fortsatt 3+ !!!! So letta....!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsetter du å teste?Tok ein test i stad og den viste fortsatt 3+ !!!! So letta....!
Helt enig :-DMin gutt er også 16 mnd Da blir det ca 2 år aldersforskjell, og det er jo perfekt
Ja de gjere eg, tok ein for 4 daga sida faktisk og den viste 3+ Ka du tenkte på?Fortsetter du å teste?
Så heldig da min samboer har heldigvis ferie nå så han tar seg av lille gutt om morgenen slik at jeg får hvilt ut, men selv om jeg har fått 8-9 timers søvn vil jeg fortsatt bare legge meg å sove. Håper det går over snartGodt å høre at det er flere som er trøtte!! Sov 9 timer i natt, klarte likevel å forsove meg på jobb... hehe! Har jo null energi! Er heldigvis velsignet med en hjelpsom og tålmodig samboer <3
Så heldig da min samboer har heldigvis ferie nå så han tar seg av lille gutt om morgenen slik at jeg får hvilt ut, men selv om jeg har fått 8-9 timers søvn vil jeg fortsatt bare legge meg å sove. Håper det går over snart
Helt enig! deilig å få litt ekstra hjelp.Så heldige vi er! Siden vjeg og samboer venter vår første er han nok like spent og forventningsfull som meg, derfor hjelper han nok litt mer til enn det han vanligvis gjør! Selv om han er kjempeflink i utgangspunktet
Du får minne han på det :-D HeheHer tar mannen null hensyn, tror han har glemt at jeg er gravid..hahah.
Skjønner godt hva du mener! Tror jeg sover veldig urolig. Dessuten er det ofte vondt i puppene eller korsryggen. Eller så får jeg hetetoktEr lei av å være trøtt, men ikke finne roen når jeg skal sove :-(
Sliter med korsryggen her også. BlææSkjønner godt hva du mener! Tror jeg sover veldig urolig. Dessuten er det ofte vondt i puppene eller korsryggen. Eller så får jeg hetetokt
Ja de gjere eg, tok ein for 4 daga sida faktisk og den viste 3+ Ka du tenkte på?
Lurte bsre på om det er noe vits å gjøre det? Kun nysgjerrig
Eg veit at mange synest de e dumt og bortkastet å ta test heile tida, men eg tar de fordi eg vil bekrefta at eg er fortsatt gravid og at hcg min stiger. Siste graviditet so gjekk testane fra 3+ til 2-3 og ein dag seinare til 1-2, då viste eg at ein sa va på vei so eg bestilte ein time hos legen for å bekrefte og tok ei blod prøve og hcg va på 24 :/ dagen etterpå begynte eg å blød Graviditet endte i sa Derfor testa eg
Tusen takk♡Tusen takk for godt svar Det var trist å høre, krysser fingrene denne gangen
Spørsmål: er det vanlig å flytte midt på natten? I går natt begynte det jammen med å flytte inn folk i leiligheten ved siden av. Klokken 1 på natten. Jeg våknet selvsagt av dette og kjente jeg ble kjempe irritert! Det kan da umulig være normalt tenker jeg...