håperpåenlitenspire
Prøvere
I dag skal jeg på UL, faktisk ganske spent. Greit å få vite om det er noe der eller ikke..
Så kjekt, håper alt står bra til med spiren Oppdater oss når du er tilbake!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag skal jeg på UL, faktisk ganske spent. Greit å få vite om det er noe der eller ikke..
Jeg nyter en foreløpig kvalme-fri graviditet, men allikevel er det tidvis vanskelig å tro at man er gravid når tegnene er så få! Måtte fortelle nestleder på jobb at jeg er gravid i går, fordi jeg måtte si nei til å jobbe noe mer ekstra! Blir nok å søke svangerskapspenger for meg. Kan ikke tilrettelegges for meg på jobb, så blir rart å skulle gå hjemme i 6-7 mnder før jeg skal gå hjemme et år med baby! Flere som er i samme situasjon?
Skal på ultralyd imorgen. Småblødninger siden torsdag, så litt stressa
Skal på ultralyd imorgen. Småblødninger siden torsdag, så litt stressa
Det var leit å høre. Lykke til videre!
Dom få symptomer jag har är att jag är lite trött efter jobb, sticks och dras nere i magen ibland . Inte varje dag heller ..sen har jag utflod . Känner mig inte gravid på morgonen utan det blir lite mer utöver dagenHar mast om dette før; men jeg har så lite symptomer, tenker at dette kan ikke være riktig. 5+5 i dag.
Noen andre som har nærmet seg uke 6 og ikke følt de har vært gravide?
Veldig trist å høre, men fint at du tar det ved godt mot. Lykke til videreDer var det lite å finne. Liten veskeansamling, så har nok sluttet å være gravid ganske tidlig - kroppen har bare ikke skjønt det. Bare å vente til den setter igang, og prøve på nytt! Lykke til alle sammen!
Når jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Ca IKM fikk jeg vonde pupper, og ca 1 uke senere var de ikke vonde lenger. Så fikk jeg bekkenløsning ca uke 10, men det var alt. Guttungen sitter nå å leker på golvetHar mast om dette før; men jeg har så lite symptomer, tenker at dette kan ikke være riktig. 5+5 i dag.
Så trist ♡ håper spiren sitter raskt igjen ♡Der var det lite å finne. Liten veskeansamling, så har nok sluttet å være gravid ganske tidlig - kroppen har bare ikke skjønt det. Bare å vente til den setter igang, og prøve på nytt! Lykke til alle sammen!
Det er like vanlig å ha mye symptomer som lite min mor feks har født tre friske barn og har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt. Hun fortalte om ømme pupper som eneste symptom. Og en voksende mage så klartHar mast om dette før; men jeg har så lite symptomer, tenker at dette kan ikke være riktig. 5+5 i dag.
Dom få symptomer jag har är att jag är lite trött efter jobb, sticks och dras nere i magen ibland . Inte varje dag heller ..sen har jag utflod . Känner mig inte gravid på morgonen utan det blir lite mer utöver dagen
Var på ultraljud igår 7+0 och fick se en liten fis
Så jag menar att så länge du inte blöder eller har ont så ska det inte vara någon fara
Tror allt precis som det ska hos dig. Men är du väldigt osäker så ta hcg mellan 2 dagar
Ja det är på kvällen som brösten är värst..speciellt då jag lagt migTakk for svar jeg kjenner heller absolutt ingenting om morgenen. På kvelden og om natta er puppene litt ømme, så det er det eneste. Har ikke blødd noe.
Ja det är på kvällen som brösten är värst..speciellt då jag lagt mig
Allt är säkert helt som det ska
När skulle du till ul?
Ja du borde se hjärtat och den lilla. Men inte så mkt mer än så.Jeg lurer på å dra på tidlig ul onsdag neste uke. Da er jeg 6+6. Da burde man vel se om ting utvikler seg normalt?