Skravletråd :)

I dag skal jeg på UL, faktisk ganske spent. Greit å få vite om det er noe der eller ikke..

Så kjekt, håper alt står bra til med spiren :) Oppdater oss når du er tilbake!

Jeg nyter en foreløpig kvalme-fri graviditet, men allikevel er det tidvis vanskelig å tro at man er gravid når tegnene er så få! Måtte fortelle nestleder på jobb at jeg er gravid i går, fordi jeg måtte si nei til å jobbe noe mer ekstra! Blir nok å søke svangerskapspenger for meg. Kan ikke tilrettelegges for meg på jobb, så blir rart å skulle gå hjemme i 6-7 mnder før jeg skal gå hjemme et år med baby! Flere som er i samme situasjon?

Samme her, har så vidt litt ømme pupper når jeg går i trapp, ellers lite symptomer. Litt trøtt ennå, men ikke noe utenom det vanlige :p Føler meg helt topp, og ikke noe stikk/murring/strekk i livmor heller. Kanskje for dette er 2ndre mann og livmoren i utgangspunktet er større enn sist? Blir dog full jobb på meg fremover, da jeg ikke har vanskelig for å tilrettelegge i jobb :)

Skal på ultralyd imorgen. Småblødninger siden torsdag, så litt stressa :(

Ja, men ikke store mengder. Og plutselig stopper det. Har ikke hatt brunt i det hele tatt. Så håper jo, men trua er ikke helt til stede merker jeg..

Skal på ultralyd imorgen. Småblødninger siden torsdag, så litt stressa :(

Lykke til på UL. Skjønner kjempegodt at du er bekymret. Håper for deg at alt står bra til. Husk at det ikke er unormalt å blø litt. På sykehuset sa de til meg ( ICSI) at småblødninger skulle jeg ikke bekymre meg over, men hvis det var menslignende blødning, smerter eller feber, da var det grunn til å kontakte lege.

Krysser fingrene for deg at de finner et minivesen med bankende hjerte.

Der var det lite å finne. Liten veskeansamling, så har nok sluttet å være gravid ganske tidlig - kroppen har bare ikke skjønt det. Bare å vente til den setter igang, og prøve på nytt! Lykke til alle sammen! :)

Har mast om dette før; men jeg har så lite symptomer, tenker at dette kan ikke være riktig. 5+5 i dag.

Noen andre som har nærmet seg uke 6 og ikke følt de har vært gravide?

Har mast om dette før; men jeg har så lite symptomer, tenker at dette kan ikke være riktig. 5+5 i dag.

Dom få symptomer jag har är att jag är lite trött efter jobb, sticks och dras nere i magen ibland . Inte varje dag heller ..sen har jag utflod . Känner mig inte gravid på morgonen utan det blir lite mer utöver dagen

Var på ultraljud igår 7+0 och fick se en liten fis :)
Så jag menar att så länge du inte blöder eller har ont så ska det inte vara någon fara :)

Tror allt precis som det ska hos dig. Men är du väldigt osäker så ta hcg mellan 2 dagar :)

Der var det lite å finne. Liten veskeansamling, så har nok sluttet å være gravid ganske tidlig - kroppen har bare ikke skjønt det. Bare å vente til den setter igang, og prøve på nytt! Lykke til alle sammen! :)
Veldig trist å høre, men fint at du tar det ved godt mot. Lykke til videre :)

Når jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Ca IKM fikk jeg vonde pupper, og ca 1 uke senere var de ikke vonde lenger. Så fikk jeg bekkenløsning ca uke 10, men det var alt. Guttungen sitter nå å leker på golvet :)

Nyt at du ikke har symptomer, og håp at det holder seg sånn hele veien ut. Da får du et fantastisk svangerskap uten plager, det er ikke alle som er like heldig ;) Ikke tenk at forutsetningene for et vellykket svangerskap er masse symptomer. Jeg er helt sikker på at alt er i skjønneste orden med spira di :)

Så trist ♡ håper spiren sitter raskt igjen ♡

Det er like vanlig å ha mye symptomer som lite :) min mor feks har født tre friske barn og har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt. Hun fortalte om ømme pupper som eneste symptom. Og en voksende mage så klart :)

Dom få symptomer jag har är att jag är lite trött efter jobb, sticks och dras nere i magen ibland . Inte varje dag heller ..sen har jag utflod . Känner mig inte gravid på morgonen utan det blir lite mer utöver dagen

Var på ultraljud igår 7+0 och fick se en liten fis :)
Så jag menar att så länge du inte blöder eller har ont så ska det inte vara någon fara :)

Tror allt precis som det ska hos dig. Men är du väldigt osäker så ta hcg mellan 2 dagar :)

Takk for svar :) jeg kjenner heller absolutt ingenting om morgenen. På kvelden og om natta er puppene litt ømme, så det er det eneste. Har ikke blødd noe.

Takk for svar :) jeg kjenner heller absolutt ingenting om morgenen. På kvelden og om natta er puppene litt ømme, så det er det eneste. Har ikke blødd noe.
Ja det är på kvällen som brösten är värst..speciellt då jag lagt mig :p
Allt är säkert helt som det ska :)
När skulle du till ul?

Ja det är på kvällen som brösten är värst..speciellt då jag lagt mig :p
Allt är säkert helt som det ska :)
När skulle du till ul?

Jeg lurer på å dra på tidlig ul onsdag neste uke. Da er jeg 6+6. Da burde man vel se om ting utvikler seg normalt?

Jeg lurer på å dra på tidlig ul onsdag neste uke. Da er jeg 6+6. Da burde man vel se om ting utvikler seg normalt?
Ja du borde se hjärtat och den lilla. Men inte så mkt mer än så.

Legen målt mig till 6+1 igår när jag igentligen var 7+0.

Back
Topp