Skravletråd :)

Jeg er på ferie hos min mor og far. Det er kjempe koselig og tiden bare flyr :-D
 
Jeg er bare trøtt og allerede begynt å grue meg til jobb om en uke. Tenk da er ferien over..
 
Har også hatt ekstremt vondt i hodet i dag. Håper det bare er på grunn av varmen, har vært heldig med lite hodepine så langt :p

Jeg har også sykt vondt i hodet i dag. Har ligget rett ut siden mini la seg. Jeg må nok bli flinkere til å drikke vann..
 
Jeg syns jeg er mye mer tørst nå enn jeg pleier.
Blir liksom tørr i munnen.
Er det gravidtegn eller bare noe helt annet??
 
Jeg syns jeg er mye mer tørst nå enn jeg pleier.
Blir liksom tørr i munnen.
Er det gravidtegn eller bare noe helt annet??
Jeg gikk rundt med en vannflaske i veska under hele graviditeten forrige gang :p må alltid ha med vann
 
Æsj for ei natt! Våknet først av at jeg klødde noe sinnsykt på de to myggstikkene mine. Så våknet jeg jevnlig av migreneanfall..tok medisiner kl 6, men er fortsatt ikke bra..
 
Æsj for ei natt! Våknet først av at jeg klødde noe sinnsykt på de to myggstikkene mine. Så våknet jeg jevnlig av migreneanfall..tok medisiner kl 6, men er fortsatt ikke bra..
Uff det hørtes ikke bra ut :( god bedring!
 
Her har kvalmen kommet. Kaster ikke opp, men er konstant uggen og sliter med å spise. Er det sånn at det blir verre og verre? Jeg drar til USA på torsdag, men begynner å bli redd for at kvalmen vil bli verre mens jeg er der. Er snart 7 uker. Bestilte turen før jeg fant ut jeg var gravid.
 
Her har kvalmen kommet. Kaster ikke opp, men er konstant uggen og sliter med å spise. Er det sånn at det blir verre og verre? Jeg drar til USA på torsdag, men begynner å bli redd for at kvalmen vil bli verre mens jeg er der. Er snart 7 uker. Bestilte turen før jeg fant ut jeg var gravid.
Helt umulig å si. Noen blir ikke så plaget, mens andre blir veldig kvalme. Jeg dro til Praha forrige gang jeg var gravid, 6 uker på vei. Var både syk og kvalm. Kunne bli plutselig veldig sulten og svimmel. Vil råde deg til å alltid ha en vannflaske med deg uansett hvor du går. Gjerne kjeks eller banan. Et eller annet du orker å spise om du plutselig blir svimmel eller sulten. Krysser fingrene for at det går bra!! :)
 
Helt umulig å si. Noen blir ikke så plaget, mens andre blir veldig kvalme. Jeg dro til Praha forrige gang jeg var gravid, 6 uker på vei. Var både syk og kvalm. Kunne bli plutselig veldig sulten og svimmel. Vil råde deg til å alltid ha en vannflaske med deg uansett hvor du går. Gjerne kjeks eller banan. Et eller annet du orker å spise om du plutselig blir svimmel eller sulten. Krysser fingrene for at det går bra!! :)

Takk for svar :) satser foreløpig på å dra avgårde, men må se litt an. Er avhengig av salte kjeks så det blir iallefall med. Skal fly et par timer imorgen så det får bli syretesten på om jeg orker 7 timer til statene.
 
Æsj for ei natt! Våknet først av at jeg klødde noe sinnsykt på de to myggstikkene mine. Så våknet jeg jevnlig av migreneanfall..tok medisiner kl 6, men er fortsatt ikke bra..
Anbefaler xylocainsalve mot myggstikk og andre stikk! Den er med å redde sommerens myggstikk på meg.. Jeg får store kaker og klør som en gal :mad:

Kjedelig med migrene.. Har det selv... Ikke hatt det på noen måneder nå, bank i bordet!!!
 
Anbefaler xylocainsalve mot myggstikk og andre stikk! Den er med å redde sommerens myggstikk på meg.. Jeg får store kaker og klør som en gal :mad:

Kjedelig med migrene.. Har det selv... Ikke hatt det på noen måneder nå, bank i bordet!!!

Jeg fikk tak i ei annen salve, føler den hjelper litt..
 
Har kjøpt en ny cb ukesindikator. Litt for å forhåpentligvis roe nervene... He he! Tenker at hvis hcg nivået stiger som det skal så kan det iallfall ikke være et negativt tegn :)
 
Har kjøpt en ny cb ukesindikator. Litt for å forhåpentligvis roe nervene... He he! Tenker at hvis hcg nivået stiger som det skal så kan det iallfall ikke være et negativt tegn :)

Høres akkurat ut som meg ! Tok en CB forrige helg som viste 1-2 og hadde med meg en I kofferten til Hellas som jeg tok på lørdag. Den viste gledelige 2-3. Kommer hjem fra ferie neste mandag og da må jeg nok kjøpe en til (kjenner jeg meg selv rett), for å sjekke at den viser 3 +. Spennende dette her altså :p Har til og med sett på apoteket her etter graviditetstest, men uten hell. Så nå bare prøver jeg å tenke på noe annet til jeg kommer hjem, men det er jo litt vanskelig ;)
 
Sliter med trøtthet, sover nesten 3/4 av døgnet. Og noen få ærender gjør meg helt utslitt. :) Kvalmen kommer og går, men kvalmestillende tar ihvertfall toppen på kvalmen :)
 
Da har jeg for alvor fått symptomer på graviditet. Har vært overlykkelig for minimale symptomer til nå.... men gleden varte ikke lenge. De 2 tidligere svangerskapene har jeg vært konstant kvalm og kastet opp helt til 2.trimester, og ba en stille bønn om at det måtte jeg få slippe nå men neida, så heldig kunne jeg ikke få være. Skikkelig dårlig i går kveld, alt feila meg på engang. Oppkast,kvalme, tømmermenn i hodet, bekken å rygg smerter.... ja nesten alt! Så dere damer der ute som ikke kjenner symptomer, pris dere lykkelig! Jeg unner ikke engang min verste fiende den natta jeg har hatt....
 
Høres akkurat ut som meg ! Tok en CB forrige helg som viste 1-2 og hadde med meg en I kofferten til Hellas som jeg tok på lørdag. Den viste gledelige 2-3. Kommer hjem fra ferie neste mandag og da må jeg nok kjøpe en til (kjenner jeg meg selv rett), for å sjekke at den viser 3 +. Spennende dette her altså :p Har til og med sett på apoteket her etter graviditetstest, men uten hell. Så nå bare prøver jeg å tenke på noe annet til jeg kommer hjem, men det er jo litt vanskelig ;)
He he! Syns det er greit å sjekke da... etter mine beregninger bør den vise 3+ i dag. Men jeg kan også være kortere på vei. Så vi får se :p orker ikke komme meg opp av senga helt ennå ;P
 
Au! Nok en dag med migrene.
Er bare så jævlig når det er 40 grader ute.
 
Back
Topp