Skravletråd :)

Nå er det laks og steinbit på grillen! Sambo er grillmester og jeg gleder meg! Lenge siden jeg har gleda meg sånn til fisk til middag! :-D
 
Æsj, i dag er jeg skikkelig kvalm! Er snart ferdig med ferien, gleder meg ikke akkurat til å begynne på jobb igjen om det skal fortsette sånn :(
 
Æsj, i dag er jeg skikkelig kvalm! Er snart ferdig med ferien, gleder meg ikke akkurat til å begynne på jobb igjen om det skal fortsette sånn :(
Æsj!! Så grusomt!! Jeg håper selv veldig at jeg klarer meg fram til ferien min 20.juli uten kvalme! :-/ vært heldig sålangt :)
 
Åhr så deilig å være på "ferie" med mine foreldre så de tar seg av minste frøkna. Etter en uke på ferie sammen med henne trenger jeg litt avlastning..

I morgen venter en ukes jobb igjen, skal faktisk bli ganske deilig!
 
Jeg har morgenkvalmen og trøtthet. Skulle gjerne ha sovet hele tiden men det funker dårlig med en liten aktiv gutt på 16 mnd :)
 
Jeg skjønner ingenting av disse terminberegningene og alle kalkulatorer jeg prøver viser forskjellig. Er det noen proff-gravide her som kan hjelpe meg? Jeg hadde EL 18/19. juni.
 
Jeg skjønner ingenting av disse terminberegningene og alle kalkulatorer jeg prøver viser forskjellig. Er det noen proff-gravide her som kan hjelpe meg? Jeg hadde EL 18/19. juni.
Du har termin samme dag som meg :D 13.mars 2016
 
Back
Topp