Skravletråd :)

Uff, harvog noen dager med lite/ingen symptom- tar det bare som et pluss. Håper alt er som det skal inni magehuset
Godt det ikke bare er hos meg det er sånn da, men ingen god følelse i kroppen, selv om man skal være glad man slipper dem også :) Får bare nyte at det er en fin dag i dag, og solen har varmet godt :) Godt å ha dere damene her inne, og kan tømme meg litt :)
 
Mariekjeks? Kvalmen min har forsvunnet
Drikk masse vann. Sitronvann med isbiter synes jeg hjalp. Men sitron og sure oppstøt er kanskje ikke tingen ?

Skjønner ikke at jeg ikke har prøvd mariekjeks enda, det må jeg jeg jo bare prøve. Takk for tipset :joyful:
Litt skeptisk til sitron, med tanke på oppstøt ja, men tenker alt er verdt å prøve!
 
God kveld, folkens!! Hvordan er formen i kveld? Her er man oppblåst ut av en annen verden og prøver å la være å putte noe i munnen hvert 5 minutt! Halsbrann i hele dag! Woop!! Sovet en del i dag også! Narkolepsi :p
 
Jeg skal også få begynt på hentesettet snart. Ellers er vi hjemme igjen etter en uke på ferie i Norge...
 
Jeg er konstant fysen-håper d går over og veldig ømme pupper.veldig rart-merket lite symptomer med de to første,men da var jeg jo også yngre... men d er jo så tidlig i svangerskapet-jeg har jo ikke termin før 15.mars..
 
Jeg skal også få begynt på hentesettet snart. Ellers er vi hjemme igjen etter en uke på ferie i Norge...

Sett deg ut et spesielt sett du skal strikke? så herlig å være på ferie da. vi skal ingen steder-min eldste reiste til thailand med familien til en kamerat i går. han yngste er hos foreldrene mine -jobber for å tjene seg litt lommepenger. mannen min gjikk på ferie i dag-så da er d bare oss-iallefall en uke til 16 åringen kommer hjem.
 
Jeg holder på med dette,men i hvit.
 

Vedlegg

  • pagedetail-NO-20130219025036-0.jpg
    pagedetail-NO-20130219025036-0.jpg
    671 KB · Visninger: 21
God kveld, folkens!! Hvordan er formen i kveld? Her er man oppblåst ut av en annen verden og prøver å la være å putte noe i munnen hvert 5 minutt! Halsbrann i hele dag! Woop!! Sovet en del i dag også! Narkolepsi :p

Formen er fin! Har hatt besøk og sett film og spist taco. Fikk plutselig ubehagelig verk i korsryggen, så gikk og la meg. Tror det er pga graviditeten siden jeg ikke pleier å være plaget av det til vanlig. Ellers strekker det på seg og styrer i magen.
 
Formen er fin! Har hatt besøk og sett film og spist taco. Fikk plutselig ubehagelig verk i korsryggen, så gikk og la meg. Tror det er pga graviditeten siden jeg ikke pleier å være plaget av det til vanlig. Ellers strekker det på seg og styrer i magen.
Høres deilig ut!! Nå ligger jeg rett ut på sofaen og ser på Disney filmer! Fordel med å få barn er at jeg elsker familiefilmer fra før. Spesielt Pixar og Disney. Sambo spiller data og hunden sover! ;-)
 
Her er formen egentlig veldig fin, bare veldig trøtt og sliten etter en lang dag i sola, og med mye mennesker rundt meg. Merker jeg blir fortere sliten enn jeg var før, at når barna har lagt seg, er det veldig deilig og stille :) :)
 
Sett deg ut et spesielt sett du skal strikke? så herlig å være på ferie da. vi skal ingen steder-min eldste reiste til thailand med familien til en kamerat i går. han yngste er hos foreldrene mine -jobber for å tjene seg litt lommepenger. mannen min gjikk på ferie i dag-så da er d bare oss-iallefall en uke til 16 åringen kommer hjem.

Ja, hentesettet fra ministrikk.no
 
Vi skal på stranda i dag, er nesten 30 grader ute.

Senere kommer mine foreldre som har leid et hus, de skal passe på frøkna i mens vi jobber neste uke.
 
Jeg skal også på stranda idag, fantastisk sommerdagen i hovedstaden! Leggene mine er hvitere enn hvitest og jeg greier ikke google meg frem til om det er greit å bruke selvbruning eller ikke i graviditeten. Noen som har snakket med legen sin angående dette? Det er kun snakk om å smøre leggene isåfall.
 
Nervøs for å miste her også, jeg har tatt et par ekstra tester de siste dagene og synes ikke streken blir så mye sterkere, nesten omvendt. Så nå er det full stopp på testing, og bare mange fingre krysset istedet for at dette skal gå bra.
Du har ikke prøvd clear blue da? De viser gravid eller ikke gravid. Slipper du å tyde streker
 
Ja, hentesettet fra ministrikk.no

Det var veldig fint :)

I dag er d tåke her på vestlandet -veldig irriterende for jeg er sikker på d er kjempe fint bak tåka :( håper den forsvinner snart,har nesten ikke fått sommer dette året.
Jeg har vert hos en veninne-nå lurer jeg på om jeg skal gjøre litt husarbeid eller holde å i hagen..
dere gjøre denne sommerdagen da?
 
Back
Topp