Godt det ikke bare er hos meg det er sånn da, men ingen god følelse i kroppen, selv om man skal være glad man slipper dem ogsåUff, harvog noen dager med lite/ingen symptom- tar det bare som et pluss. Håper alt er som det skal inni magehuset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er hos meg det er sånn da, men ingen god følelse i kroppen, selv om man skal være glad man slipper dem ogsåUff, harvog noen dager med lite/ingen symptom- tar det bare som et pluss. Håper alt er som det skal inni magehuset
Mariekjeks? Kvalmen min har forsvunnet
Drikk masse vann. Sitronvann med isbiter synes jeg hjalp. Men sitron og sure oppstøt er kanskje ikke tingen ?

Jeg strikkerNoen som strikker her da?![]()
Jeg skal også få begynt på hentesettet snart. Ellers er vi hjemme igjen etter en uke på ferie i Norge...
God kveld, folkens!! Hvordan er formen i kveld? Her er man oppblåst ut av en annen verden og prøver å la være å putte noe i munnen hvert 5 minutt! Halsbrann i hele dag! Woop!! Sovet en del i dag også! Narkolepsi![]()
Hvor har du funnet det? Det var nydeligJeg holder på med dette,men i hvit.
Det er et dalegarn mønsterHvor har du funnet det? Det var nydelig![]()
Høres deilig ut!! Nå ligger jeg rett ut på sofaen og ser på Disney filmer! Fordel med å få barn er at jeg elsker familiefilmer fra før. Spesielt Pixar og Disney. Sambo spiller data og hunden sover! ;-)Formen er fin! Har hatt besøk og sett film og spist taco. Fikk plutselig ubehagelig verk i korsryggen, så gikk og la meg. Tror det er pga graviditeten siden jeg ikke pleier å være plaget av det til vanlig. Ellers strekker det på seg og styrer i magen.
Da skal jeg se om jeg finner mønster til det, for det var nydeligDet er et dalegarn mønster![]()
Sett deg ut et spesielt sett du skal strikke? så herlig å være på ferie da. vi skal ingen steder-min eldste reiste til thailand med familien til en kamerat i går. han yngste er hos foreldrene mine -jobber for å tjene seg litt lommepenger. mannen min gjikk på ferie i dag-så da er d bare oss-iallefall en uke til 16 åringen kommer hjem.
Du har ikke prøvd clear blue da? De viser gravid eller ikke gravid. Slipper du å tyde strekerNervøs for å miste her også, jeg har tatt et par ekstra tester de siste dagene og synes ikke streken blir så mye sterkere, nesten omvendt. Så nå er det full stopp på testing, og bare mange fingre krysset istedet for at dette skal gå bra.
Ja, hentesettet fra ministrikk.no