Skravletråd!

Oi, såpass ja. Du får roe litt ned på slike aktiviteter og knipe igjen til over helga, er vel ennå noen få dager til du trer inn i den faste stillingen og erklærte deg fødeklar? :)

I følge sjefene var det bare en overgang mellom stillinger så da hadde det ikke noe å si om jeg hadde gått ut i permisjon eller ei når den faste startet :) siden det er samme prosent har jeg allerede tiltrått i stillingen så det var vist ikke noe å tenke på ;)

Hatt mye vonde sammentrekninger nå! Spennende! Men tror bare det dabber av da.. Men morsomt at noe skjer uansett!! Da har jeg trua på at jeg skal klare få igang før termin når kroppen er litt mer klar :)
 
Jeg vil gjerne bestille fødsel på termindato jeg. Er jeg den eneste? :p
Nei, det er du ikke alene om! Jeg trenger tida fram til termin på å gjøre unna alt som egentlig burde vært gjort for lenge siden, men som har blitt utsatt pga bachelor og eksamen ;)
 
Spent i dag. Har siden i natt hatt masse sammentrekninger, av den typen der det strammer seg skikkelig til som et belte i nedre del av magen min. Murringer og vondt i ryggen, vondt i underlivet og litt nedover lysken/lårene. Må tisse omtrent hver halvtime. Syns etterhvert sammentrekningene kommer med kortere mellomrom. Kan være bare maserier og modning på gang, men jeg har ett liiiite håp om at det tar seg opp og går mot fødsel snart :) 39+1.
 
Spent i dag. Har siden i natt hatt masse sammentrekninger, av den typen der det strammer seg skikkelig til som et belte i nedre del av magen min. Murringer og vondt i ryggen, vondt i underlivet og litt nedover lysken/lårene. Må tisse omtrent hver halvtime. Syns etterhvert sammentrekningene kommer med kortere mellomrom. Kan være bare maserier og modning på gang, men jeg har ett liiiite håp om at det tar seg opp og går mot fødsel snart :) 39+1.
Så spennende newbee! Følger med og heier ;)
 
Så spennende newbee! Følger med og heier ;)
:)
Bare redd det er falsk alarm, og at jeg blir gående på denne måten i tre uker til før de setter meg i gang på overtid :p Kjente jeg fikk forhåpninger i dag, for dette er veldig anderledes enn jeg har hatt det den siste tiden.
 
Spent i dag. Har siden i natt hatt masse sammentrekninger, av den typen der det strammer seg skikkelig til som et belte i nedre del av magen min. Murringer og vondt i ryggen, vondt i underlivet og litt nedover lysken/lårene. Må tisse omtrent hver halvtime. Syns etterhvert sammentrekningene kommer med kortere mellomrom. Kan være bare maserier og modning på gang, men jeg har ett liiiite håp om at det tar seg opp og går mot fødsel snart :) 39+1.
Høres ut som noe er på gang! Følger spent med :)
 
Spent i dag. Har siden i natt hatt masse sammentrekninger, av den typen der det strammer seg skikkelig til som et belte i nedre del av magen min. Murringer og vondt i ryggen, vondt i underlivet og litt nedover lysken/lårene. Må tisse omtrent hver halvtime. Syns etterhvert sammentrekningene kommer med kortere mellomrom. Kan være bare maserier og modning på gang, men jeg har ett liiiite håp om at det tar seg opp og går mot fødsel snart :) 39+1.

Weee, krysser fingre for deg, og er aldri så lite misunnelig. Ingen tegn her, ved 39+2. Plages i dag med at jeg er UTROLIG snopsjuk :-/ Æsj, vil ikke rase opp i vekt de siste dagene / ukene.
 
Sovnet og sov ett par timer nå i kveld, virker som om det har roet seg på den tiden :( Fortsatt litt murring og sammentrekninger, men ikke like hyppig og like intenst. Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet og innse at det ennå kan ta noen uker...
 
Jeg vil gjerne bestille fødsel på termindato jeg. Er jeg den eneste? :p
Nei, jeg kan godt også vente til termin. Trenger fridagene til å gjøre absolutt minst mulig, å bare forberede meg mest mulig. Kan gjærne komme etter termin også da vi har time til operasjon av hest også på termindatoen :p tror det blir litt mye til far hvis det blir begge deler den dagen.. ;-)
 
Er veldig spent på morgendagen da vi skal til jordmor igjen for å se om den lille har snudd seg :happy: Hvis ikke så blir det ul og videre oppfølging med snuing osv... Kan bli spennende! :)
 
Er veldig spent på morgendagen da vi skal til jordmor igjen for å se om den lille har snudd seg :happy: Hvis ikke så blir det ul og videre oppfølging med snuing osv... Kan bli spennende! :)

Riktig lykke til! Håper lille har snudd seg, for da slipper dere endel styr:)

Jeg har hagen full av arbeidsfolk som prøver å få flytta masse kabler. Vi skal bygge på huset, men får ikke egentlig begynt før kablene er flytta. Men lite ante jeg om hvor mye styr og arbeid det er å flytte disse kablene :-/
 
Er veldig spent på morgendagen da vi skal til jordmor igjen for å se om den lille har snudd seg :happy: Hvis ikke så blir det ul og videre oppfølging med snuing osv... Kan bli spennende! :)
Lykke til i dag :)
 
Riktig lykke til! Håper lille har snudd seg, for da slipper dere endel styr:)

Jeg har hagen full av arbeidsfolk som prøver å få flytta masse kabler. Vi skal bygge på huset, men får ikke egentlig begynt før kablene er flytta. Men lite ante jeg om hvor mye styr og arbeid det er å flytte disse kablene :-/
Lykke til i dag :)
Takk takk! :) Den lille har heldigvis snudd seg, så det så veldig greit ut:happy:
 
Visste dere at elefanter går gravide mellom 620 og 680 dager? (Ifølge national geographic). Forsøker å trøste meg med at jeg slipper unna med under halvparten av tiden, nå i disse dager der jeg er drittlei og syns hver dag som går uten fødsel er noe herk :p
 
Altså... Okei...vel,,. Jeg tror jeg har fått hemoroider.. Det gjør ikke vondt eller noe, men jeg er rimelig sikker pp at det er det... 3 uker til termin, hva gjør jeg nå? Virkelig flaut å ha det under fødsel?!
 
Back
Topp